Ga naar inhoud

goed spuit adresje


Yorsenik

Aanbevolen berichten

Weet iemand een niet al te dure adres omg Breda waar ik mijn z3 kan laten spuiten ivm steenslag en swirls.

Het gaat dan om de motorkap, 2 schermpjes voor de deuren, achterwielkasten, achterklep en de deuren.

En wat zou zoiets eigenlijk ongeveer moeten kosten, iemand enig idee.

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb vorig jaar voor motorkap en bumper 350 euro betaald, Moonen autoschades Tilburg.

Was wel stopwerk, hij zou bellen als het niet druk was en dan de volgende dag brengen was de afspraak.

Een keer langs rijden en met wat babbelen is er best een redelijke prijs af te spreken.

Link naar reactie

Om je voorkant te laten spuiten ivm steenslag kan ik begrijpen (hoewel daar uitstekende veel kostenefficiëntere alternatieven voor zijn) maar om delen te laten spuiten die swirls hebben dat lijkt mij een beetje overdreven. Daar zijn toch wel betere oplossingen voor....

..

Link naar reactie

Door middel van speciale technieken en sneldrogende verfsoorten worden de steenslagjes ingelakt, geëffend en gepolijst zodat er een zeer acceptabel resultaat ontstaat, wil je het 100% dan moet je het laten spuiten maar als je 90% acceptabel vindt dan is dit een uitstekende oplossing.

Link naar reactie

Je betaalt doorgaans per plaatwerkdeel dus deuren meenemen bespaart je niets. Voor swirls zou ik m'n auto niet opnieuw laten spuiten.

Daarnaast: Als je auto gespoten is vind je altijd wel een stofje in de lak en dat wordt er ook gewoon uitgepolijst als je de spuiter erop wijst. Ik moet de eerste schadehersteller nog tegenkomen die dit met beleid oplost. Er ligt één polijstborstel in de hoek en die wordt er met grof geweld in een paar minuten overheen geramd. Gaat er heel anders aan toe dan hoe een liefhebber (de detailers onder ons) dat doet...

Of je moet 'm laten spuiten en vriendelijk verzoeken om er na het spuiten met de polijstborstel vanaf te blijven :) .

Link naar reactie

Hoofdzakelijk voor de steenslag op de motorkap en achterspatborden en als ik dan de deuren niet mee laat spuiten zie je volgen mij gelijk het verschil bij een auto uit 97.

En de swirls op mijn auto zijn nogal erg, niet alleen van boven naar benden maar ook nog eens van links naar rechts.

En ach ja deuren spuiten kost 250, vind het wel meevallen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.