Ga naar inhoud

montage aero voorbumper


Blackwwz3

Aanbevolen berichten

Vandaag bezig geweest met hoe de aero bumper staat op de z4.

Kwam er alleen achter dat de motorafdekplaat aan de onderzijde als het ware nu te kort is.

Hebben meerdere die ervaring?

De aero bumper is fabrieksnieuw en nooit eerder gemonteerd geweest. Er is ook niet aan gezaagd o.i.d. Bij de originele bumper zie ik wel dat er een soort lip doorloopt.

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb er in 2010 ook een aerobumper opgezet, en de bodemplaat paste perfect. Alleen als je er een M bumper op zet heb je een andere nodig.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Euvel gevonden. Dom dom. Maar dat krijg je als je iets in de schemer monteert en dan zie je het niet allemaal goed. Op het rooster wat je dan moet monteren loopt een lip door. Deze sluit aan op de ondrrplaat. Aangezien ik het rooster nog niet gemonteerd had zat er dus ruimte tussen.

Dat zag ik dus vanmorgen toen het licht was wel.

Sorry!!!!! Een lekkere domme actie van me

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.