Ga naar inhoud

Witte knippers + chromeringen


Marc Z3

Aanbevolen berichten

na bijna 3 jaar in mijn bezit te zijn heeft mijn Z ook eindelijk witte knippers voor. Dankzij een tip van Huub kon ik 4 koplampen kopen van een :foto: . Mijn eerste bedoeling was om van 4 slechte 2 goede te maken, bleek echter niet mogelijk omdat van alle 4 de houders afgebroken waren. gelukkig waren de witte knippers nog heel en ook waren van één paar de lenzen met chromeringen nog intact.

Tja en dat blijkt te passen; dus de lenzen van een H7 2001 koplamp op een 1996 HB4 koplamp. Het "patroon" is welliswaar nét ff anders, echter ik heb niet een ander lichtbeeld kunnen vaststellen (zal waarschijnlijk iets anders zijn, maar niet erg nadelig) heb het idee dat hij net ietsje minder licht geeft :foto: maar ja da's een beetje lastig omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb, heb iig nog geen tegenliggers zien flitsen :foto:

Zal tzt. nog eens op zoek gaan naar chrome knipperlichtlampjes, want die ik de laaste keer op de motorshow had gekocht gaven bijna geen licht.

ps. De andere 2 knipperlichtglaasjes zijn al verkocht aan trapstaart

post-3-1113241845.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Word de Z weer lekker fris van Marc voor de lampen moet je silver vision of Osram Diadeem hebben kost wat maar heb je ook wat :foto:

Was Hotze nog een beetje schappelijk??

Wanneer zet je de :foto: kieuwen ernog op?? :foto:

Link naar reactie
Was Hotze nog een beetje schappelijk??

Wanneer zet je de  kieuwen ernog op?? 

Moet zeggen dat hij nu wel door heeft dat m-onderdelen gezocht zijn, een écht koopje was het dus niet, maar een stuk goedkoper dan Ebay :foto:

De m-kieuwen laat ik pas spuiten als ik de hele auto laat spuiten, tzt. dus. Om je een beetje gerust te stellen: Ik hoop ergens een juli een mal klaar te hebben om de kieuwen te reproduceren, als alles een beetje goed gaat op mijn stageplaats, kan echter nix beloven hoe het resulaat gaat worden, die pijl kan iig niet in chroom, tenzij ik het ergens kan laten verchromen, maar dat is altijd lastig met kunststoffen.....

Link naar reactie

Marc is aan het tunen geslagen.

Een paar mooie oogjes en dan krijgt Ze ook nog een nieuwe jas in de vorm van een strakke laklaag. :cool:

Nu doe je het beestje toch niet meer weg hé? We hadden je al niet willen laten gaan [voor een Saab]. :lmao:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.