Ga naar inhoud

Set 18" Jade-R velgen voor o.a. Z4 (E85)


Aanbevolen berichten

Prachtige en vrijwel onbeschadigde set Team Dynamics Jade-R aluminium velgen. Geen stoeprandschade en zeer weinig gebruikssporen.
Velgenmaat : 8,5J x 18"
Offset : ET35

Voorzien van Hankook Evo S1 banden:
Voorbanden 225/40. Profiel ca. 6 mm
Achterbanden 255/35. Profiel ca. 4 mm

Compleet met de bijbehorende set verchroomde wielbouten (kleine kop) en bijbehorende antidiefstal dopsleutel.

Voorzien van BMW naafkappen en een set centreerringen d=74,1 - 72,6 mm voor BMW Z3, Z4 (E85) en 3-serie (E46)

Forumprijs : EUR 475,=

(Marktplaats EUR 525,=)

image_zpsfe2ebd30.jpg

IMG_3397_zpsd591ef6a.jpg

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sander, volgens mij stond er eerst iets anders. Ik kreeg net een PM met een andere inhoud. :hypocritesmiley:

Zwarte velgen zijn zoooooooooooo 2012, en je hebt toch al een paar zwarte schoenen.

Voor 2014 is de modekleur trouwens Gun Metal Grey! :punk:

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

^ Volgens mij staat erbij dat er centreerringen bij zitten voor de Z3.
Offset van 35 is volgens mij geschikt voor een Z3, dus lijkt me geen probleem.

Ik weet alleen niet of een breedset (wat dit volgens mij is), wel op een small body Z3 (PFL) past ?

Op een wide body Z3 (FL) past het denk ik wel.

Mooi setje voor niet te veel geld. :clapping:

Link naar reactie

Dus die velgen inclusief banden passen? Of alleen de velgen, waarbij ik lagere banden moet aanschaffen. Ik dacht namelijk dat de Z4 net iets grotere wielmaten had. Moet ik deze dan opnieuw laten uitlijnen? Ben ff benieuwd naar t gehele kostenplaatje, wel erg aantrekkelijk namelijk voor zon mooie set.

aangepast door Guido
Link naar reactie

Als je de topics goed had gevolgd dan had je kunnen lezen dat ik al een setje 108 velgen heb.

Die zaten op mijn Z tijdens de Europarit van deze maand.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Mijn nieuwe 313 velgen hebben ook ET35, en dat past ook precies. Daar zitten achter (nog) geen spacers meer tussen. Ga deze winter wel eens even kijken of daar nog 5 mm bij past, maar ik denk het niet.

Er is op MP wel interesse, maar hoger dan EUR 450,= is er nog niet geboden. Ik wacht rustig af, want anders gaan ze in het voorjaar lekker onder de 120i.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Oeps! Ik kijk net de gegevens van de style 313 velgen nog even na, en deze hebben zowel voor als achter ET40 en geen ET35 zoals ik eerder schreef.

Link naar reactie
  • Administrator

En daarom vroeg ik het, omdat ik ze alleen aangeboden zie met ET 40 en vroeg me af of dat ging passen

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Iemand belang voor de banden want ik wil er evt mijn winterbanden opzetten.

Anders moet ik de banden ieder jaar laten overzzz.

Mits ze eronder kunnen. (ook met spacers?)

Ik bedoel daarmee dat ik belangstelling heb in de velgen voor onder mijn z3 facelift 2000 2.8

Er zal toch wel iemand zijn die deze banden wil overnemen!

aangepast door Driez
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.