Ga naar inhoud

spoedvraag koppeling


HOFFR02

Aanbevolen berichten

Ben momenteel met de ZZZ in kroatie, vanmiddag in de stad Pula rijdend in de file zoekend naar een parkeerplaats leek het erop dat als ik wou optrekken de bak in zijn drie te staan. Hierdoor een stottered gevoel met optrekken. Kan dit een warmteprobleem zijn?? Heb niet het gevoel dat de plaat slip o.i.d.

Link naar reactie

^ Had je de bak daadwerkelijk niet in z'n 3 staan dan ?

Anders kan ik me dat horten en stoten wel voorstellen.

Of, als je zelf te warm wordt, begin je ook te halucineren. Misschien was dat het ? :lol:

Zou de ZZZ in ieder geval maar laten afkoelen en kijken of het probleem dan nog terugkomt.

Veel plezier nog op vakantie.

Link naar reactie

Misschien last van vapour lock, lucht in de benzine leiding, bekend verschijnsel bij warmte van Engelse oude meuk. Heb ik met mijn Mg ook last van, weet eigenlijk niet of dat voor injectie motoren ook geld. Maar lucht in je leiding is naar mijn mening nooit goed....

Fijne vakantie toch.....

Link naar reactie

Ok heren, bedankt voor de snelle antwoorden. Ga er maar vanuit dat het een tijdelijk iets is geweest aangezien gistermiddag terug naar de camping geen problemen meer waren. Nu maar weer verder met eten drinken en luieren, voor de mensen die alweer aan het werk zijn; werkse :) :)

Link naar reactie
  • Administrator

Dat is ook weer waar, en daar foto's plaatsen met een mobiel is net even wat makkelijker.

Geniet nog van jullie vakantie

Link naar reactie

Ook onze z3 heeft daar wat last van als het warmer is of als je een stuk gereden hebt, ook een een vierpitter uitvoering. Dacht eerst ook dat de aandrijving er los onder hing maar alles gecheckt en nieuwe olie overal op en in gedaan maar het komt af en toe terug. Zal wel bij het beestje horen denk ik dan maar. Gewoon iets meer gas geven en met de koppeling wat spelen, zeker als er andere mensen in de buurt zijn anders kijken die je zo aan van wat een rammelbak :blink:

Link naar reactie

Ik was ook in eerste instantie overtuigd van een aandrijving gerelateerd probleem, maar raak nu steeds meer in de overtuiging dat het toch een brandstof probleem is geweest, zoals ook al eerder aangegeven. Tot op heden geen problemen meer gehad, gaan morgen Kroatie verlaten en nog een dagje sturen in Oostenrijk. :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.