Ga naar inhoud

spoedvraag koppeling

HOFFR02

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben momenteel met de ZZZ in kroatie, vanmiddag in de stad Pula rijdend in de file zoekend naar een parkeerplaats leek het erop dat als ik wou optrekken de bak in zijn drie te staan. Hierdoor een stottered gevoel met optrekken. Kan dit een warmteprobleem zijn?? Heb niet het gevoel dat de plaat slip o.i.d.

Geplaatst:

^ Had je de bak daadwerkelijk niet in z'n 3 staan dan ?

Anders kan ik me dat horten en stoten wel voorstellen.

Of, als je zelf te warm wordt, begin je ook te halucineren. Misschien was dat het ? :lol:

Zou de ZZZ in ieder geval maar laten afkoelen en kijken of het probleem dan nog terugkomt.

Veel plezier nog op vakantie.

Geplaatst:

Ik had daar in die hitte ook wel vreemde dingetjes met de auto Rob.

Kan goed de warmte zijn,

gewoon vanavond even checken als de zon weg is en het wat is afgekoeld

suc6 en veel plezier

Geplaatst:

Net terug uit Pula op de camping aangekomen. So far so good....... Wellicht toch wat lucht in de leiding van de koppeling.

Btw zit het oliereservoir van de koppelingspomp gecombineerd met de remvloeistof??

Geplaatst:

Misschien last van vapour lock, lucht in de benzine leiding, bekend verschijnsel bij warmte van Engelse oude meuk. Heb ik met mijn Mg ook last van, weet eigenlijk niet of dat voor injectie motoren ook geld. Maar lucht in je leiding is naar mijn mening nooit goed....

Fijne vakantie toch.....

Geplaatst:

Zoals pampus al opmerkt, hoeft niet perse de koppeling te zijn.

Als de motor slecht loopt krijg je hetzelfde effect. Misschien slechte benzine getankt ..

Geplaatst:

Btw zit het oliereservoir van de koppelingspomp gecombineerd met de remvloeistof??

Ja.

Geplaatst:

Ok heren, bedankt voor de snelle antwoorden. Ga er maar vanuit dat het een tijdelijk iets is geweest aangezien gistermiddag terug naar de camping geen problemen meer waren. Nu maar weer verder met eten drinken en luieren, voor de mensen die alweer aan het werk zijn; werkse :) :)

Geplaatst:

Wellicht een idee om dit bij terugkomst even goed na te laten kijken...

Geplaatst:

Wellicht een idee om dit bij terugkomst even goed na te laten kijken...

Jep, ga ik zeker doen echter vandaag weer een stuk gereden en no problemo, zelfs niet de off road stukken. Ja ook dat kan met de ZZZ :) foto,s volgen later.
  • Administrator
Geplaatst:

foto,s volgen later.

Al gezien :)

• Administrator
Geplaatst:

Dat is ook weer waar, en daar foto's plaatsen met een mobiel is net even wat makkelijker.

Geniet nog van jullie vakantie

Geplaatst:

Ja Ruud, maar niet iedereen zit op gezichtenboek :)

Ik heb jou toch op FB? ;)

Geplaatst:

Ik heb jou toch op FB? :sSic_sick:

Vast wel via de Z3 groep ???? Echter met al die nicknames ben ik de draad een beetje kwijt :)

Geplaatst:

Ook onze z3 heeft daar wat last van als het warmer is of als je een stuk gereden hebt, ook een een vierpitter uitvoering. Dacht eerst ook dat de aandrijving er los onder hing maar alles gecheckt en nieuwe olie overal op en in gedaan maar het komt af en toe terug. Zal wel bij het beestje horen denk ik dan maar. Gewoon iets meer gas geven en met de koppeling wat spelen, zeker als er andere mensen in de buurt zijn anders kijken die je zo aan van wat een rammelbak :blink:

Geplaatst:

Ik was ook in eerste instantie overtuigd van een aandrijving gerelateerd probleem, maar raak nu steeds meer in de overtuiging dat het toch een brandstof probleem is geweest, zoals ook al eerder aangegeven. Tot op heden geen problemen meer gehad, gaan morgen Kroatie verlaten en nog een dagje sturen in Oostenrijk. :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen