Ga naar inhoud

Z3 coupe te koop?


M3tje

Aanbevolen berichten

Vandaag even gekeken bij een z3 coupe

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=235747680&asrc=st&a=1

Mooie kleur, netjes van binnen, en leuke prijs? Maar de wagen is kennelijk overgespoten want de lak voelde ruw aan, verder al drie ton op de teller wat best veel is.

Jammer want in Estoril blauw zag ie er mooi uit.

Garagebedrijf straalde verder ook niet veel uit, om de hoek bij sloperij penders!!

Weet iemand nog een soortgelijke wagen te koop?

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Tsja, voor het geld hoef je ook geen 1a exemplaar te verwachten.

Dit is overigens geen Estoril blauw....

Waarvoor wil je hem gebruiken? Dat lijkt me de belangrijkste afweging bij de kmstand.

Link naar reactie

Tsja, voor het geld hoef je ook geen 1a exemplaar te verwachten.

Dit is overigens geen Estoril blauw....

Waarvoor wil je hem gebruiken? Dat lijkt me de belangrijkste afweging bij de kmstand.

Eigenlijk voor de lol, om er af en toe eens mee te toeren en om een verzameling te beginnen.,

Link naar reactie

Als verzamelobject lijkt het mij handig een volledig gedocumenteerde autohistorie erbij te hebben, zodat eventuele toekomstige kopers er nog wel wat voor willen geven ;).

Link naar reactie

Ik had afgelopen maandag de genoemde coupe al bekeken omdat mijn broer een goedkope coupe zocht. Inderdaad een autobedrijf met een "twijfelachtige" uitstraling. Wel was het boekje compleet afgestempeld door Breeman tot de laatste beurt bij 283d km toe. Gelijk contact gezocht met Breeman en zij hebben de auto inderdaad in onderhoud gehad. Er was nooit op onderhoud bezuinigd en veel belangrijke zaken zijn reeds vervangen. Gaf toch wel vertrouwen. Gisteren met mijn broer terug gegaan en de auto binnenste buiten gekeerd en uitgebreide proefrit gemaakt. Daarna nog veel van de prijs afgepraat en de gok genomen! Gisteren de auto goed gewassen en lak blijkt prima. Wel moeten het neusje gespoten worden i.v.m. beschadigingen aan bumper en neus. Tijdelijk de originele style 42 breedset velgen vervangen door style 24. De style 42 krijgen een welverdiende opknapbeurt.

Mijn broer zal zich binnenkort officieel voorstellen en jullie op de hoogte houden van zijn nieuwe project. Een aantal van jullie kent hem overigens al van ritten die hij met onze :m: heeft gereden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.