Ga naar inhoud

lederen interieur


Aanbevolen berichten

waar ik zaterdags werk staan nog een stuk of 5 complete interieurs voor een z3 allen sport in de kleuren groen 2 of 3 keer zwart met rood oranje rood ook een M interieur maar dat is al voorzien van een nieuwe eigenaar :foto: dus als iemand interesse heeft in mijn zwart sportinterieur laat het me even weten ik vraag morgen wat een compleet interieur kost incl deurpanelen, ook ligt er nog een M achterklep van een coupe en diverse achterbumpers groet patrick

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik weet niet wat het kost kan het wel navragen of ik kan jou het nummer geven? ik hoef er niks op te verdienen maar je hebt toch een :foto: ?

Link naar reactie
ik weet niet wat het kost kan het wel navragen of ik kan jou het nummer geven? ik hoef er niks op te verdienen maar je hebt toch een :D ?

vraag maar ff na, ik ben eigenlijk op zoek naar een verse achterruit en een chromen handel voor de klep. Een hele klep is natuurlijk ook OK... waar zit dat bedrijf ergens? :foto:

Link naar reactie
Gast Gast_Z3 coupe' freak

kijk maar is op www.sterkens.nl daar vind je alles als je beld vragen naar henny en zeggen dat je via mij belt misschien verkopen ze wel een losse ruit als ze die nog hebben! kom als je wilt langs op vrijdag middag dan ben ik er zelf ook kan ik je ;) bewonderen!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.