Ga naar inhoud

Vandaag een groot probleem


keesie

Aanbevolen berichten

Eindelijk vandaag een vrije dag,mooi weer,het blijft droog buiten,en moet beslissen of ik dakloos ga met de Z3 of toeren op de motor........

Eerst maar eens koffie,het zal de Z3 wel worden......goed weekend allemaal!!!!!

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

moet beslissen of ik dakloos ga met de Z3 of toeren op de motor........

Ik had hetzelfde probleem..........is opgelost..............motor verkocht :clown:

Link naar reactie

Hoezo probleem?

Of lekker in een bloesje en korte broek met het dakje los genieten van het heerlijke rijcomfort van je ZZZ

Of als een Michelin mannetje dik ingepakt in een lederen zweetpak met een plastic dop op je hoofd strak tegen elkaar op een stuiterfiets.

Ik zou d'r snel uit zijn :lol:

Link naar reactie

ik heb ook nog een motorfiets en twee boten om uit te kiezen (de derde verkocht ik vanmorgen).

dus ik weet hoe je je voelt,wat een ellend.

ben maar gaan varen met de sloep,even een rondje zaan gedaan.

vanmorgen eerst even de verkoop boot weggebracht ,met een km of 70 pu ,even uitwaaien....

Link naar reactie

Ik stond vanmorgen ook voor de keuze , motor of ZZZ . Ik heb ook voor de ZZZ gekozen want het is precies zoals Coot zei , op de motor zit je lekker ingepakt en als je dan ook nog ff aan het stoplicht moet wachten loopt het water uit je helm. Maar in de ZZZ verbrand je ook snel. Ik heb vanavond nog vlug n rondje rond de kerk gedaan voor ik m weer op stal zet , en dat was echt heerlijk.

Link naar reactie

Gewoon helemaal geen probleem...hele dag op strand vertoeft... :lol::P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.