Ga naar inhoud

Vandaag een groot probleem

keesie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eindelijk vandaag een vrije dag,mooi weer,het blijft droog buiten,en moet beslissen of ik dakloos ga met de Z3 of toeren op de motor........

Eerst maar eens koffie,het zal de Z3 wel worden......goed weekend allemaal!!!!!

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Sorry, ik kan je niet helpen met je probleem. Ik herken het wel, want ik sta voor hetzelfde dilemma :lol:. OF gewoon in de tuin chillen in de hangmat, ook niet verkeerd :blink:

Geplaatst:

moet beslissen of ik dakloos ga met de Z3 of toeren op de motor........

Ik had hetzelfde probleem..........is opgelost..............motor verkocht :clown:

Geplaatst:

@keesie Je kunt natuurlijk ook allebei verkopen, dan heb je dat probleem ook niet meer. :lol: :lachen:

Geplaatst:

Hoezo probleem?

Of lekker in een bloesje en korte broek met het dakje los genieten van het heerlijke rijcomfort van je ZZZ

Of als een Michelin mannetje dik ingepakt in een lederen zweetpak met een plastic dop op je hoofd strak tegen elkaar op een stuiterfiets.

Ik zou d'r snel uit zijn :lol:

Geplaatst:

Ik heb ook nog even getwijfeld, met de motor of met de Z1, maar aangezien de Z1 vrijdag de deur uitgaat wordt het toch maar de Z1.

Geplaatst:

ik heb ook nog een motorfiets en twee boten om uit te kiezen (de derde verkocht ik vanmorgen).

dus ik weet hoe je je voelt,wat een ellend.

ben maar gaan varen met de sloep,even een rondje zaan gedaan.

vanmorgen eerst even de verkoop boot weggebracht ,met een km of 70 pu ,even uitwaaien....

Geplaatst:

Ik stond vanmorgen ook voor de keuze , motor of ZZZ . Ik heb ook voor de ZZZ gekozen want het is precies zoals Coot zei , op de motor zit je lekker ingepakt en als je dan ook nog ff aan het stoplicht moet wachten loopt het water uit je helm. Maar in de ZZZ verbrand je ook snel. Ik heb vanavond nog vlug n rondje rond de kerk gedaan voor ik m weer op stal zet , en dat was echt heerlijk.

Geplaatst:

^ dat zeg ik ;)

geen gezeul met helm, dikke jas, broek en lompe laarzen

als ik ergens stop heb ik alleen maar een sleutel mee te sjouwen

Geplaatst:

Gisteren, het probleem als volgt aangepakt: 2 van de 3 opties gewoon gedaan! Cruisen in de Z3 EN daarna hangmat in de tuin met bier en BBQ.

Dat was een goede dag :punk:

Geplaatst:

Gewoon helemaal geen probleem...hele dag op strand vertoeft... :lol::P

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen