Ga naar inhoud

Hulp nodig bij koop nieuwe dsp versterker


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

De versterker in mijn auto heeft het begeven. Had de versterker daarom ook opgestuurd na een bedrijf, na 4 weken werd het duidelijk dat ze hem niet meer konden maken.

Er zit dus niks anders op dan een nieuwe (of tweedehands) versterker aan te schaffen. In mijn auto zit het HIFI professional DSP geluidssysteem. De versterker heeft type/serienummer: 65126938189.

Op diverse internet sites zie ik veel DSP versterkers voor een z4 staan, maar allemaal met andere serie nummers. Mijn vraag is dus: Past elke DSP versterker voor een z4 op mijn auto, of moet het een specifiek type zijn? Mijn auto komt uit september 2004 en het gaat om een 3.0i.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die site kende ik inderdaad al. Staat dus bij dat mijn versterker "beeindigd" is.

Op de volgende site kom ik onder anderen deze versterker tegen:

http://teile.com.de/original_bmw_ersatzteile,798,verstarker-tophifisystem,produkt,6938189,Nachr%C3%BCsten%20combox%20cic%20bluetooth%20hi%20fi%20audio%20professional%20,lang,de.html

Dit is precies dezelfde versterker, zelfde typenummer en de hardware&software nummers komen overeen. Is de versteker dan alsnog niet plug-and-play?

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.