Ga naar inhoud

Aanbod bij Braat


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zat ff door de ledenlijst te spitten: Onze vriend kijkt zelf ook graag mee onder de logins bartho en Bart Braat. Had ik ook gedaan als ik hem was.

D'r zijn trouwens wel heeeel veel leden die nooit wat zeggen... :huh:

BB heeft ook een mooi aanbod in artikelen jammer dat hij zo veel duurder als een ander is(ebay)maar goed handel is handel of nie dan.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Drie stuks en tegen niet al te hoge prijzen. Geen reden dus om naar BB te gaan, maar zelf ebay af te struinen!

Die persenning is trouwens ook niet duur.

Die PERSENNING trouwens ook niet Rob !!?? :thumbup:

Link naar reactie

Ik snap de aversie tegen BB niet zo goed. Oke, misschien verkoopt soms imitatie, maar volgens mij ontkent hij het ook niet. Ik zie in ieder geval erbij staan dat het imitatie is...

Misschien is het duurder dan anderen en wellicht koopt hij via eBay, volgens mij is handel handel en als hij het verkocht krijgt is dat toch prima?

En dat hij Frontpage gebruikt in plaats van Dreamweaver of elk ander pakket vind ik geen argument. Ongeacht welk produkt gaat het om de creativiteit van de eindgebruiker. Ik denk niet dat de site er veel beter op zou zijn geworden met Dreamweaver.... webdesign is een vak apart en niet voor iedereen weggelegd.

Link naar reactie
Ik snap de aversie tegen BB niet zo goed. Oke, misschien verkoopt soms imitatie, maar volgens mij ontkent hij het ook niet. Ik zie in ieder geval erbij staan dat het imitatie is...

Misschien is het duurder dan anderen en wellicht koopt hij via eBay, volgens mij is handel handel en als hij het verkocht krijgt is dat toch prima?

Daar heb je geen ongelijk in...! :blink:

Link naar reactie
Zoals ik al een paar keer heb aangegeven, vind ik het allemaal prima :thumbup:

je kon bijna aandelen hebben BB zo vaak herhaal je het.......... Is BB misschien een geheime sponsor, laat het ff weten dan passen we ons commentaar aan :rolleyes:

PS: bij mij ook trouwens geen aversie, zou er alleen nooit iets kopen!

Link naar reactie

Zag toevallig wel dat ze een hele mooie Estoril blauwe hardtop hebben.

Weet niet wat die moet kosten, maar ik voel het toch ergens een heel klein beetje gaan kriebelen. :groupwave:

Link naar reactie
Zag toevallig wel dat ze een hele mooie Estoril blauwe hardtop hebben.

Weet niet wat die moet kosten, maar ik voel het toch ergens een heel klein beetje gaan kriebelen. :groupwave:

Die heeft hij ingekocht voor 805,- euro van Ebay. Ik was er zelf ook op aan het bieden namelijk...

Link naar reactie

Dan had je nog wel even door kunnen bieden denk ik.

Hij zal heb nu wel rond de € 1.600,00 in de verkoop doen denk ik.

Ik kijk niet zo vaak op e-bay, maar voor dat geld had ik nog wel door willen bieden.

(Jammer, kans gemist :groupwave: )

Link naar reactie

Daar heb je helemaal gelijk in. Onder de 1000,- euro voor een hardtop in onze kleur is niet veel geld. Maar ja, keuzes hè... Ik heb de afgelopen paar maanden al voor enkele duizenden euro's aan mijn ZZZ uitgegeven en bovendien rij ik er echt alleen maar mee als het een beetje mooi weer is. Verder staat de :groupwave: altijd in de garage dus de hardtop was voor mij geen must. Komt ook nog eens bij dat ik mezelf al een ander aardig kerstcadeautje had gegunt dus.. Het houdt een keer op.

Er stond er onlangs trouwens nog één op en die is voor 630,- euro weggegaan. Het enige probleem was dat deze lichte beschadigingen had en helemaal bij München stond. Dus met heen en weer rijden kom je dan alsnog boven de 1000,- euro uit. Heb toen zelfs nog gekeken naar verzending via een koerier maar dat liep ook behoorlijk in de papieren.

Toch beter in de gaten houden dat duitse E-bay.

Link naar reactie
Is BB misschien een geheime sponsor, laat het ff weten dan passen we ons commentaar aan :thumbup:

:wave:

Nee hoor, er zijn jaren geleden wel eens contacten geweest, maar verder niets.

Gewoon commentaar geven zoals we dat op alles doen, maar we hoeven hem niet af te branden. Handel is gewoon gezond & goed voor de economie :groupwave:

Link naar reactie

Het wordt tijd dat ie ook Z4 gaat doen.

Wat mij betreft is hij slim genoeg bezig het is alleen jammer dat hij zonder toestemming foto's plaatst/plaatste en als mensen zijn die zelf niet verder kijken dan hun neus lang is prima toch.

André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.