Ga naar inhoud

Aanbod bij Braat


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die is goed beZig Zeg. Er waren toch een paar dingen bij die ik nog niet had geZien.

Link naar reactie

Bartho is goed op de hoogte wat hier rondgaat en weet dus wat liefhebbers spullen zijn.Na dit postje zal hij ook -_- spiegels en kieuwen leveren :foto: kan hij mooi een forum discount korting geven.

Bartho het is een overzichtelijke site maar dat die letters in de foto's staan is wel onduidelijk.

Link naar reactie
Bartho is goed op de hoogte wat hier rondgaat en weet dus wat liefhebbers spullen zijn.Na dit postje zal hij ook :foto: spiegels en kieuwen leveren :D kan hij mooi een forum discount korting geven.

Bartho het is een overzichtelijke site maar dat die letters in de foto's staan is wel onduidelijk.

Dat gepiel met dat pakketje frontpage.... koop iets fatsoelijks als dreamweaver of golive. Of leer html (en vergeet dhtml) -_- :sadder:

Link naar reactie
Ik ben eigenlijk benieuwd of de velgen die Braat verkoopt origineel of replica zijn.. 19%20pro%201.JPG

Ga er maar niet van uit. Bij die M-velgen (die al lang te koop staan) staat origineel. Bij de rest niet dus dat zegt wel wat.

Link naar reactie
Die volgt de ontwikkelingen goed, mag Ivo wel ff sponseren ;) :D

Precies :lol:

Ach ja, een ebay scharrelaar zoals er veel zijn, maar hij pakt het gewoon slim aan (klanten zijn vast zonnebank bruine dames die Z3 rijden maar ebay niet aandurven) :lmao: :D

Link naar reactie

idd. 95% komt van Ebay, en hij zet er gewoon flink wat procenten op. Vraag me af of ie echt verstand heeft van de zaken die hij verkoopt.

Alpine style velgen? :foto: Alpine is (was) een divisie van Renault. Alpina daarentegen is een Zuid-Duitse autofabrikant/tuner met de herkenbare velgen. Van de rest van de velgen klopt ook al niet veel.....

bij de onderste ad's staat "prijs wordt nog bekend gemaakt", hiervan loopt zeker nog de veiling op Ebay :D Maar ach, van een beetje handel is niemand vies...

Link naar reactie

BB is wel een pannekoek hoor. Zet ie op zijn sites foto's met in de rechterhoek die e-bay cameraatjes. En sommige foto's zijn gewoon van de site van auto-centro.de gejat. Kijk zelf maar.

Hij heeft niet eens de moeite genomen ze op zijn eigen server te zetten. Open die foto's maar ff in een nieuw venster en bekijk de url

Da's geen handel da's plagiaat. En dan bij die armsteun het copyrightteken (leatherz?) van een ander overplakken met zijn eigen naam. Volgens mij heeft ie het niet eens op voorraad maar bestelt ie het op e-bay als jij het bij hem besteld.

....Ik kan al raden welke filmpjes er straks aan die eisennmans gelinkt zijn...

:lol:

Link naar reactie
Ik ben eigenlijk benieuwd of de velgen die Braat verkoopt origineel of replica zijn.. 19%20pro%201.JPG

Ga er maar niet van uit. Bij die M-velgen (die al lang te koop staan) staat origineel. Bij de rest niet dus dat zegt wel wat.

Je hebt het goed gezien napoje, het zijn neppers of zoals mijnheer braat het uitdrukt en mailt niet origineel :lol:

Link naar reactie

Sjonge wat een mannetje zeg.... dan heb je best lef, als je dingen via internet te koop aan bied. Terwijl je ze zelf ook via dat zelfde net in huis haalt. Da's toch vragen om door de mand te vallen... :huh: hoewel, ik was er ook bijna ingetrapt. :D

Link naar reactie

Ik denk dat we er nu allemaal wel uit zijn dat BB niet de zaak voor ons is. Misschien is het dan ook wijs om er geen aandacht weer aan te schenken voordat we een officiele klacht krijgen omdat we hem in zijn zaken zouden belemmeren. Zeker ook omdat nu de 'echtheid' van sommige onderdelen aan de kaak gesteld wordt.

Link naar reactie

Is wel verstandig ja. Ik had op een forum eens iets gezegd over die autohandelaar die mij die verotte Maserati had verkocht. Begon ie gelijk te dreigen met verhalen van schade. Ik moest er hartelijk om lachen :lmao: maar ik heb die posts toch maar weggehaald :D

Link naar reactie
Ach, het is geen slechte man, en als blijkt dat hij de goedkoopste is, weet ik ook waar ik wezen moet. Verder geen woorden meer aan vuil maken. :D

Helemaal mee eens! Voor de chromen raamlijsten is hij volgens mij veruit de goedkoopste.

Link naar reactie

90,- betaald twee jaar geleden op de motorshow, Heb ze afgelopen keer gezien voor ik meen 75,- maar ook in Essen varieren de prijzen, dus goed kijken Is natuurlijk niet origineel BMW maar van In-pro. Op Ebay zie je ze ook vaak idd.

Grtz, Marc

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.