Ga naar inhoud

Mazda RX-8


Garfield

Aanbevolen berichten

Kijk da's ook leuk als je een aparte auto bestuurd :)

krijg ik zo maar een uitnodiging van de Mazda dealer

om een proefrit te komen maken met de RX-8 :D

Blijkt dat ze een aantal mensen hebben uitgenodigd die

in het bezit zijn van een vergelijkbare auto

We zullen het zien :P volgens mij wordt het :wacko::wacko::wacko:

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hij is in ieder geval leuk om te zien. Ze hebben wel het dashboard zo uit mijn Alfa 147 gekopieerd :wacko:

En het olieverbruik van die Wankel is ook niet mis :wacko:

Maar ff lekker toeren lijkt me nooit weg :wacko: Zo verraste mij afgelopen maandag de Mini Cooper met zijn super rijplezier :D

Link naar reactie

RX8 is inderdaad :wacko:

Laag draaimoment, pas power bij hoge toeren, is immers maar omgerekend een hele kleine motor (geloof 1300cc), kun je beter eens met de 350Z gaan rijden.

Mini had ik laatst het genoegen toen de touring een beurtje kreeg, helaas niet de cooper dus alleen maar van buiten een beetje leuk echter geen genieten voor de bestuurder.

Zo had ik ook vorig jaar een uitnodiging om eens in een TT cabrio te gaan rijden.

180PK, maar dat viel tegen, de turbo blies maar over een heel beperkt toerengebied, heel rare ervaring, en het geluid van een gestreeste stofzuiger!

Of te wel: There is no substitute for M: the ultimate driving machine!! :wacko:

Link naar reactie

Kreeg idd ook dat foldertje, maar vond het eigenlijk maar een ontzettend lelijke wagen!

Alsof ik er ook maar een seconde over na zou denken om de M coupe in te ruilen voor die auto :wacko::wacko:

Link naar reactie
Zo'n kleine motor is wel lekker voor het benzineverbruik :wacko:

En die TT vind ik ook niks, is nu al veel gedateerder dan onze Z3s

Wat is jullie droomauto? Als geld en de vrouw er niet toe zouden doen :wacko:

Droomauto is Maserati 3200 GT :wacko:

Om eerlijk te zijn, was het geld waarvoor ik de M heb gekocht eigenlijk bedoeld om een 3200 te kopen. Maar het feit dat een BMW goedkoper was in met name het rijden (onderhoud, betrouwbaarheid) en dat mijn vriending al jaren gek was van een Z3 Coupe (dus geen cabrio :D ) heeft ertoe geleid dat .... afijn :P

Link naar reactie

Droomauto is denk ik toch wel een 911 turbo of, als een beetje ruimte gewenst is, een Range Rover :wacko:

Overigens lijkt me als auto erbij een Cobra ook wel aardig :wacko:

Zo, nu eerst maar eens een stapeltje staatsloten kopen!

Link naar reactie

Doe mij maar de concurrent van de Mc Laren, de Porsche carrera GT!!

Gek hoe je aan zo'n M kunt komen, was zelf aan het sparen voor een Porsche 993 cabrio, toen toch maar een M-roadster gekocht nadat ik een test had gelezen waarin de 993 ze om de oren kreeg en een andere test waarin de Corvette ze ervan langs kreeg van de M-roadster.

Zelfs in vergelijking met de Z8 (ook weer zo'n droom) deed hij niet veel onder qua prestaties!!

Staatsloten ,daysers alles doen we eraan zal het er ooit van komen :wacko:

Maar ben het met dylotic eens, we hebben niks te klagen :wacko:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.