Ga naar inhoud

Is de M ooit in de facelift versie uitgebracht?


Aanbevolen berichten

hele korte vraag...

Ik heb veel foto's gezocht op het internet. Maar ik heb de M roadster nog niet gezien in het nieuwe type Z3. bestaat ie wel?

Pieter

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

nou, qua body wel... hij was al wide-body. Maar de :m: heeft zeker andere koplampen, tellers, :m: logo's, velgen en motor gekregen bij de "facelift" ^_^

Link naar reactie
Gast Gast_Z3 coupe' freak

ja de sterkere s54 motor toch? dezelfde als in de e46 M3 weet niet of er iemand op zoek is naar een s54 M coupe? in breda staat er 1 te koop bij renova groet patrick

Link naar reactie
nou, qua body wel... hij was al wide-body. Maar de :m: heeft zeker andere koplampen, tellers, :m: logo's, velgen en motor gekregen bij de "facelift" ^_^

De M roadster body lijkt het meest op de klassieke 6 cylinder body, met brede, naar onder aflopende wielkasten. De M is wel nog net iets breder dan de 6cyl.

Het nieuwe model Z3 heeft een soort hobbels die naar boven toelopen boven de wielkasten. Het is weliswaar breder dan de oude 4cyl body, maar wel anders van karakter dan die van M en de oude 6cyl. Makkelijk te herkennen aan de L-vormige achterlichten.

Link naar reactie
t" ^_^

De M roadster body lijkt het meest op de klassieke 6 cylinder body, met brede, naar onder aflopende wielkasten. De M is wel nog net iets breder dan de 6cyl.

Link naar reactie
nou, qua body wel... hij was al wide-body. Maar de  heeft zeker andere koplampen, tellers,  logo's, velgen en motor gekregen bij de "facelift"

Wat is er veranderd aan de velgen dan Ivo.

Ik ben trouwens wel blij dat ze de body nooit aangepast hebben.

Gr. ted

Link naar reactie
nou, qua body wel... hij was al wide-body. Maar de  heeft zeker andere koplampen, tellers,  logo's, velgen en motor gekregen bij de "facelift"

Wat is er veranderd aan de velgen dan Ivo.

Ik ben trouwens wel blij dat ze de body nooit aangepast hebben.

Gr. ted

Link naar reactie
nou, qua body wel... hij was al wide-body. Maar de  heeft zeker andere koplampen, tellers,  logo's, velgen en motor gekregen bij de "facelift"

Wat is er veranderd aan de velgen dan Ivo.

Ik ben trouwens wel blij dat ze de body nooit aangepast hebben.

Gr. ted

In 1999 bij de facelift zijn de koplampen met chroom ringen en de gevoerde kap gewijzigd bij de ///M.

De nieuwe motor (S54) is pas 02/2001 gekomen samen met dezelfde velgen in chroom shadow lak en met de grijze kleur tellerachtergrond in de cockpit. ^_^

De zescilinders van voor 1999 zijn inderdaad hetzelfde als de ///M. Alleen heeft deze de mooie la lopez kont gehouden en niet de nieuwe brede bobbels :m:

Door de dubbele uitlaten en de andere positie van de nummerplaat en de verlaging lijkt ie echter breder dan de normale zescilinders van voor 1999.

Link naar reactie

De zescilinders van voor 1999 zijn inderdaad hetzelfde als de ///M. Alleen heeft deze de mooie la lopez kont gehouden en niet de nieuwe brede bobbels :foto: 

Haha prachtige omschrijving! En ik m'n best maar doen om de 'bobbels' niet af te kraken! :D
Door de dubbele uitlaten en de andere positie van de nummerplaat en de verlaging lijkt ie echter breder dan de normale zescilinders van voor 1999.

Ben je echt zeker dat de body excl. de bumper hetzelfde is (M & 2.8)? Is dat op te zoeken in de ETK op onderdeelnummers? Ik dacht altijd dat de M nog ietsje breder was. Opmerkelijk...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.