Ga naar inhoud

interieurverandering


Garfield

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast pierrez1

Kwestie van smaak ik heb zelf net zo lang gezocht tot ik een auto met tweekleurig interieur (in mijn geval zwart/imolarot) gevonden had. :angry:

Bij de roadster is het tweekleurige alleen voorbehouden voor de M-versies, zwart kun je bij alle modellen krijgen.

Denk dat er mensen genoeg zijn die een zwart interieur willen ruilen. Staat ook wel eens op marktplaats of de forums!

Komt echter nogal wat bij kjken als je ook de consoles in zwart wilt hebben.

Wat mij wel bezighoudt is of het uitgebreide leerpakket wat er voor de gewone Z3 is waarbij de cockpit en het gedeelte boven het dashboardkastje ook van leer is ook te krijgen/monteren valt voor de M en of dat uitziet, geloof dat de gewone verzies een andere leersoort hebben, niet nappa!!

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Pierre,

Ik dacht dat mijn M Coupe uitgerust was met het "erweiterte lederpakket", maar ik dacht dat dat alleem rond de console was .... :D

Of heb je het over alleen de "gewone" Z3 :angry:

Link naar reactie

Ivo,

Het erweiterte lederpaket is IMHO alleen verkrijgbaar op de gewone Z3, dan is ook je cockpit en de bekleding van je dashboardkastje van leer, ziet super mooi uit! De M heeft weer apart leer nappa met wederom meer in leer dan de gewone z3's met leer! Erweitert is vervolgens weer meer dan het leerpakket van de M.:fez:

groetjes,

Pierre

Link naar reactie
Gast Ben Brouwer
Even uit interesse :) ,zijn er mensen die wel

eens geinformeerd hebben wat het kost om je

interieur te veranderen van blauw/zwart naar zwart/zwart

Dit lijkt me namelijk in een estoril blauwe MCoupe helemaal

te gek :lmao: kost waarschijnlijk de hoofdprijs :angry:

Ik wil mijn smetteloze zwart/zwart interieur wel ruilen tegen het blauw/zwarte interieur!

Overigens heb ik ooit nagevraagd wat een vers, handgemaakte koe kost (in het blauw/zwart) en dan kom je op €900!

Mail mij even als we iets moeten afspreken: bbtuning@chello.nl

Mvrgr, Ben.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.