Ga naar inhoud

Bevestingsset hardtop monteren


HAL2001

Aanbevolen berichten

Het ziet er naar uit dat ik een hardtop op de kop heb getikt. Deze is inclusief bevestigingsset en dat is mooi want die zit niet op mijn auto. Het enige probleem is vervoer. Zo'n ding leg je niet effe op de achterbank van je Fordje Fiesta. Natuurlijk kan ik wel een busje huren maar is het doenlijk om ter plekke de bevestigingsset te monteren, de hardtop er op te zetten en naar huis te rijden? En hoe lang doe je over zo'n klusje? Houd er rekening mee dat ik dat nog nooit heb gedaan. :( Ik realiseer me dat de hardtop dan niet meteen perfect zal zitten maar daarvoor kan ik altijd nog naar Ruud rijden.

Dus wat zal ik doen? Busje huren of bevestigingsset ter plekke monteren en een leuk bedrag besparen?

Dank alvast voor de tips

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

mijn idee:

alvast een gedeelte overmaken naar de verkoper en vragen of hij alleen het bevestigings set naar je opstuurd, dan ga je het er op je gemak op zetten (of je laat het doen),

als dat klaar is ga je hem ophalen en zet je hem er in een handomdraai op.

suc6 ermee.

aangepast door carlow
Link naar reactie

Nog een vraagje. Er schijnen 2 bouten in de raamomlijsting te moeten worden gedraaid. Ik vind de gebruiksaanwijzing hier heel erg vaag over. Maar misschien ligt dat aan mij. Kan iemand mij zeggen waar die moeten zitten en eigenlijk zou een foto ook wel heel erg handig zijn.....

Link naar reactie

Hmmmm.... Nog eens zitten turen en nu snap ik het geloof ik.... Dank! Volgens mij zitten daar bij mij nu grote gaten en bij mensen met een bevestigingsset dus een bout die er van onderaf is ingedraaid?

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

Is al een stuk duidelijker dan de vage versie die ik van dit plaatje heb. Moet kunnen dit. Dank Ron.

Ik zit nog met een belangrijke vraag. Hoe lang doet iemand zonder ervaring er over om die hele bevestigingsset te monteren. Is het sowieso te doen voor iemand zonder ervaring? Ik lees verschillende verhalen. Iemand zegt zelfs een kwartier maar dat lijkt me erg optimistisch. Maar ik lees ook anderhalf uur.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.