Ga naar inhoud

Radio vervangen


Davidian

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal

Ik heb een probleem met mijn huidige autoradio, een kenwood KDC-W707, deze verliest namelijk langzaam zijn functionaliteit. Eerst deed de backlight en het display het niet meer, toen 1 a 2 knoppen, en nu gaat ie alleen nog maar aan.

Met andere woorden, hij is aan vervanging toe.

Ik ben er nog niet helemaal uit welke radio ik erin wil zetten, maar ik ben wel alvast hier gaan inlezen.

Het is mij alleen nog steeds niet helemaal duidelijk, er zijn een aantal topics te vinden over radio codes en dergelijken.

Weten jullie hoe deze codes werken? Gelden die codes alleen bij BWM radio's ? etc etc.

Ik heb namelijk geen codes terug kunnen vinden in de boekjes dus ik hoop dat die bij nieuwe radio's niet nodig is.

Aangezien ik ivm school+werk geen tijd heb om een heel weekeind te klussen wil ik het liefste de radio 1op1 vervangen en klaar.

Hebben jullie nog tips voor een type radio oid? (Eisen; Usbpoort aan voorkant en max 250 euro.) Alvast bedankt.

Mvg, Gerben

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-geluid/car-audio/autoradio/pioneer/deh-4400bt-autoradio/p42755

deze heb ik vorige week geplaatst, werkt prima, is gewoon plug and play. recensies zijn ook goed en een mooie prijs.

misschien alleen een verloopstekkertje voor je attenne plug nodig (bij halfords voor 7 euro te koop).

hoop dat je wat aan deze info hebt. suc6.

Carlo

Link naar reactie

Vraag me af of die aan vervanging toe is, bij die kantelfrontradio's van Kenwood zit een fragile achtig flatcabeltje, deze raakt dan door het vele draaien van het front beschadigd. Bij Mehno in Uithoorn kunnen ze die voor je vervangen, ben je voor ongeveer 80 euro klaar als je hem zelf brengt. Gezien de specificaties van de Kenwood is het een goed apparaat en niet een instapmodelletje.

Mijn advies is: Laat hem repareren en je heb er nog veel plezier van

Groet

Leon

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.