Ga naar inhoud

BMW Maas & Waal 9 september


Aanbevolen berichten

Forumers,

Via de Gelderlander kwam ik er vandaag achter dat er komende zondag een tour is op mijn geboortegrond (niet helemaal waar, ik ben er op gegroeid), het land van Maas & Waal.

Het is een tocht van 116km en z3/z4 mogen meedoen. Aangezien het zondag prachtig weer wordt, zit ik er zelf aan te denken deel te nemen, het lijkt me leuk als er nog meer zzz(z) rijders meedoen.

Wie doet er mee?

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/maasenwaal/11644732/Tientallen-open-BMWs-maken-regio-onveilig.ece

Groeten,

Berent-beau

aangepast door Berent-Beau
Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Fotobijschrift: een klassieke 325 cabrio. De rit is voor Z3/Z4. Waarom dan in hemelsnaam een foto van een E30???

Leuk initiatief, zou graag meegaan, maar sta dan hopelijk een tas en auto in te pakken :lol:

Link naar reactie

Volgens het artikel gaat het om tientallen bezitters van Z3's en Z4's, die elkaar regelmatig zien door het hele land. Het is echter geen rit vanuit het forum en ook niet vanuit de club. Maar wat dan wel? :blink:

Edit: oh wacht, het is wel gewoon een rit van de club.

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

Bovenstaande is een rit v.d. Z3 / Z4 Club, 88 auto`s ingeschreven !

Zie onderstaande tekst, inschrijving is trouwens al gesloten.

Hierbij nodigen wij U uit voor de Toertocht door Maas en Waal

U bent van harte welkom vanaf 9.30u bij zaal ’t Centrum

Rooijsestraat 48 Dreumel waar U wordt ontvangen met koffie/Thee en wat lekkers.

Wij hebben voor U een mooie tocht uitgezet met een lengte van ca 116 km .die ook weer eindigd bij zaal ’t Centrum te Dreumel

Gedurende de route komt U langs vele dorpen en over dijken , en wij verwachten U allen weer terug om 17.00u voor de prijsuitreiking en een borrel met een bittergarnituur.

Roger

aangepast door Scorpion
Link naar reactie

Sinds wanneer is het nieuws dat er een Z3/Z4 club is die ritten organiseert waaraan veel meer auto's deelnemen dan bij het Forum? CU in Dreumel.

Link naar reactie

Ik had me al ingeschreven!

Echte kerels doen mee aan de ardennenrit.

Minimaal 220km/dag, ijzingwekkende afdalingen, haarspeldbochten, steile hellingen, met de vlam in de pijp :guitar:

Link naar reactie
  • Administrator

Op zich is het wel leuk om de pers te benaderen voor een grote rit.

Misschien gaat er volgend jaar wel een equipe van Autoweek mee op pad :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.