Ga naar inhoud

Z3M Estoril blauw 1998


Aanbevolen berichten

Niet meer te koop:

Advertentie:

Het betreft een volstrekt originele BMW M-Roadster in 335 Estorilblauw metallic met Q6TT leder walk nappa/grau. Bouwjaar 1998, km stand 84500. Auto is zeer minutieus onderhouden, laatste jaren door Ruud. Juni 2012 door een beëdigd taxateur getaxeerd op € 33500,--.

Beurten uitgevoerd bij km stand:
5795
12221
36713
43751
50923
54569
66279
74824
81285
Bij deze beurt(inspektie 2) door Ruud zijn ook preventief de lagerschalen en oliepomp vervangen.

84340 oil en airco service. Nieuwe accu.

APK tot 8-2013

De volgende zaken aanwezig:
-hardtop inclusief hoes
-persenning
-afgestempeld onderhoudsboek
-instructiehandleiding auto
-instructiehandleiding stereo inclusief pas met code
-instructiehandleiding hardtop
-map met o.a. facturen
-Klasse 3 alarmcertificaat SCM
-BMW Service 1997/1998
-2 originele sleutels
-originele lederen opbergmap

-taxatierapport

Uitrusting:
0530 airconditioning
0302 alarm
0669 BMW Business RDS
0672 CD wisselaar
0346 Chrome line exterieur
0398 elektrisch bedienbare softtop
0391 donkerblauwe softtop
En daarnaast de standaard zaken zoals elektrisch verstelbare stoelen, stoelverwarming, 17 inch lm velgen etc.


Foto`s:


img7561gg.jpg
img7562i.jpg
img7564l.jpg
img7567e.jpg
img7570h.jpg
img7553w.jpg
img7556g.jpg
img7550wc.jpg
img7557a.jpg

aangepast door M Estoril
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...

Gisteren even bij Ruud geweest voor een Oil service. Tevens airco afgevuld. Dag ervoor nieuwe accu geplaatst. Doordat ik er op dit moment weer wat meer mee bezig ben twijfelen we steeds meer of we hem uberhaupt wel moeten verkopen...... Kwam gisteren toch weer meer een grijns van oor tot oor thuis uit Reeuwijk :) . Wat is het toch een fantastische auto met een super motor! Nog steeds heel veel positieve reacties onderweg en Estoril blauw is ineens weer helemaal hip zag ik afgelopen week bij Zwartepoort op een nieuwe 1 serie.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Heb hem gisteren ook zien staan in Venlo & wat een pracht auto.

Onderweg kwam ik je ook nog tegen helaas kan mijn 1.8 niet tegen je :m: op <_<

Toen ik eindelijk achter je zat gaf je gas, wat een monster!

08l2.jpg

Van de terug weg heb ik helaas geen foto. Ik reed in dat grijze Z3tje en er reed ook nog een oude 5-serie station volgens mij achter je :hypocritesmiley:

aangepast door nickvankerkoerle
Link naar reactie

Ok was jij dat? Was geen 5-serie touring maar een hele unieke E30 B3 2.7 Alpina touring. Ben nog een tijd met hem opgereden tot Tilburg. Kon hem redelijk bij houden <_<

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Mag een slotje op! We hebben inmiddels een nieuw huis gekocht waar we wel een garage bij hebben en daarom hebben we besloten de :m: te houden. 1 oktober krijgen we de sleutel. Tot op heden stallen we de auto ergens anders dus het is fijn dat we straks de auto aan huis hebben. We hopen dan ook wat meer km`s te gaan maken. Toevallig is de auto vandaag gekeurd en we hebben 2200km sinds de vorige APK...... Hopen dat het volgend jaar dus meer is. Daarnaast is het virus weer een beetje aangewakkerd doordat mijn broer een Z3 coupe heeft gekocht.

Dan de vraag heb je veel belangstelling gehad? Dat viel op zich niet tegen: 5 kijkers waarvan er 2 serieus geïnteresseerd waren maar net niet aan de prijs kwamen die ik als bodem had gesteld.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.