Ga naar inhoud

Spuiten Z3M lak en velgen


Vossius

Aanbevolen berichten

Na 14 jaren begint mijn Z3 M in kleur te verschieten. Vooral de bumper verschiet behoorlijk in kleur. Daarnaast hebben ze in onlangs de auto aan de achterzijde behoorlijk bekrast.

De kleur is Imola Rood Ik wil zowel de lak als de velgen aanpakken. Nu begrijp ik van Ruud van Vuuren dat er spuiters zijn die voor vrij weinig top kwaliteit leveren! Ik woon in de omgeving Amsterdam dus als jullie suggesties hebben dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
  • Administrator

Welkom, leuk voorsteltopic. Vind het verschil nog wel meevallen en die krassen zie ik niet

Ik bedoel dus je eigen voorstellen met wat foto's (waar we hier dol op zijn) zal vast. Meer reacties opleveren.

Het is omdat je in Amsterdam woont maar hier om de hoek zit wel een hele goede spuiter.

Link naar reactie

Als ik thuis ben zal ik foto's maken van mijn z3 inclusief krassen :(. Dan zal ik me ook netjes voorstellen. Mijn ouders wonen overigens in Limburg (was dit weekend nog de mergellandroute aan het fietsen). Dus wellicht is Limburg alsnog interessant.

Link naar reactie

Ik had het onderwerp al eens eerder gepost, maar er is een Johan van Dalfsen bij Care in Hoorn, die spuit je auto geweldig. Dat doen ze met een man of 2 ,3 in het weekend. De ene monteert en demonteert en de andere spuit. Ik heb 2 jaar geleden 1000,00 euro betaald voor de hele Z3 te spuiten. Ze spuiten ook velgen Tel nr : 0610237817 Succes Twan!. Harrie

aangepast door Sjonnie Kroket
tekst een corps of 4 kleiner gemaakt komt anders nogal schreeuwerig over....
  • Like 1
Link naar reactie

Volledig spuiten : 1100 BInnen en buiten

Enkel buiten ; 900

richtprijzen afhankelijk van extra schade of dergelijke.

ook opmerken dat de Carrosier bij audi-Vw-Porsche freenlance spuit dus kwaliteit a-ok!

  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Wat betreft de velgen, die hebben wij helemaal laten behandelen omdat ze niet meer mooi waren (afgebladderd). De velgen zijn schoon/kaal gemaakt en helemaal opnieuw behandeld. We zijn er heel erg tevreden over, want de velgen zijn zo goed als nieuw! De kleur kun je zelf kiezen.

We hebben dit laten doen bij Autobedrijf Jan van Beurden in Culemborg.

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • 2 weken later...

Het is al even geleden, ik dacht (nog geen) 100 euro per velg? Of is dat een heel raar bedrag? Het is in ieder geval de moeite waard!

Als ze de banden demonteren en de velgen afdraaien `(= beschadigingen wegslijpen) en de velgen daarna poedercoaten (= harde verflaag) en balanceren, is 300 euro voor 4 velgen een redelijke prijs

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hallo,

Weet iemand of er ook in de buurt van Drachten een spuiter is die mijn Z3 (cosmos black metallic) voor een mooi prijsje kan overspuiten? Er zitten nu slecht herstelde lakschade plekken op en op de motor kap een ingebeten meeuwenpoepvlek.

Groetjes,

Henk.

PS. Ik ben nu een jaar lid en tot mijn schande nog nooit iets gepost. Binnenkort wat leuke foto's!

Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Op ‎31‎-‎7‎-‎2012 om 18:59, Harrie zei:

Ik had het onderwerp al eens eerder gepost, maar er is een Johan van Dalfsen bij Care in Hoorn, die spuit je auto geweldig. Dat doen ze met een man of 2 ,3 in het weekend. De ene monteert en demonteert en de andere spuit. Ik heb 2 jaar geleden 1000,00 euro betaald voor de hele Z3 te spuiten. Ze spuiten ook velgen Tel nr : 0610237817 Succes Twan!. Harrie

Is er iemand die laatst nog contact heeft gehad met Johan? Ik wil mijn auto laten spuiten, maar het mobiele nummer word niet opgenomen. Weet iemand een ander nummer van hem? Of een emailadres? De prijzen die hier genoemd worden zijn namelijk wel interessant.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 13 juli 2015 om 11:12, HenkM zei:

PS. Ik ben nu een jaar lid en tot mijn schande nog nooit iets gepost. Binnenkort wat leuke foto's!

Nog geen foto's gezien. het blijft dus bij die ene posting. Mss boos omdat niemand reageerde op zijn vraag?:huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.