Ga naar inhoud

Z3 schroefset


sharcy15

Aanbevolen berichten

Olla,

Vandaag heb ik mijn z3 laten verlagen dmv een schroefset. De set staat nu erg laag afgesteld waardoor ik harde klappen hoor als ik over drempels en hobbels ga. Deze lijken van de dempers af te komen die hard in elkaar klappen. Hebben meer mensen hier last van bij je verlaagde zzz?

Ik heb net geprobeerd de set wat hoger af te stellen. maar volgens mij is de schroefdraad op. Iemand ervaring met een Ta-Technix schroefset? Graag zou ik willen weten hoe ver ik door kan draaien? Want ik ben bang dat de flens uit de schroefdraad schiet als ik te ver doordraai..

Veder rijd de auto top. Erg leuk om strak door de bochten te gaan :lol: hoop dat de foto's het doen!

51909967.jpg

foto2mz.jpg

aangepast door Ronlittle
Nu doen ze het.
Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zijn dat 18inch die er onder zitten? Ik had ook 18 inch onder mijn vorige 325 cabrio....vond het maar niks die harde band-vering, leek wel karten.en dan heb jij het nog eens een keer verlaagd. Dat is toch geen rijden in de stad over al die drempels? Maar als je voor de looks gaat ziet het er wel kek uit.

aangepast door wizardofmu
Link naar reactie
  • Administrator

Achter ligt 'ie véél te laag imho. De klappen die je hoort, zijn waarschijnlijk het aanlopen van de achterbanden in de wielkasten.

Link naar reactie

Hi, Inmiddels heb ik de schroefset goed omhoog gedraaid, Ook heb ik de originele 16 inch velgen terug geplaatst. Het is echt heel leuk rijden met zo'n verlaagde z3, erg sportief en bochten zijn een feest.

Wat minder een feest is zijn de (welgeteld ) 27 drempels die ik over moet om bij mijn huist te komen. Door het verlagen van mijn auto wordt dit een hele onderneming. Iets waar ik mij een beetje op heb verkeken. Ik kan nu hogere veren laten plaatsen in de achterkant of het zo laten en hem verkopen aan iemand die minder drempels tegen komt ;) Nu ben ik serieus aan het kijken naar een z3coupe. Vandaar staat hij nu tekoop.

foto3jr.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.