Ga naar inhoud

polletje danmaar


napoje

wie wil er een dagje limburgen?  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. wie wil er een dagje limburgen?

    • ja, limburg rules!
      16
    • nee, veel te ver. Liever ergens in midden nederland
      5


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Limburg is wel puik, maar toch wel een eind weg. Ergens in het midden heeft voor mij de voorkeur. Regio Arnhem - Veluwe een suggestie?

Al lees ik net Pierre's optie om breeder te gaan en een stuk ardennen mee te pikken. Dan bedenk ik me een plan om met vrouw / zonder kind even wat dagen in de ardennen door te brengen tijdens de tourrit. En dan is het zuiden natuurlijk geen probleem. We zien wel even wat er van komt; het hangt ook van de periode af.

Link naar reactie

komt mooi uit dat mijn moeder in Venlo woont ^_^ by the way... ik denk dat op een zondag de grootste kans van slagen is.

Link naar reactie

Is iedereen dan accoord met limburg? jDan kunnen we eens kijken of we een datum kunnen prikken.... eind mei/begin juni b.v.?

Link naar reactie

Limburg lijkt me een goed plan (prachtige provincie toch :blink:) sowieso zit ik rond de 14e van mei een weekendje daar voor de fun maar hoe jullie het regelen doe het a.u.b. niet in april gezien het feit dat ik dan op vakantie ben en dit natuurlijk niet wel missen!

Link naar reactie
Limburg gaat goed vooruit, zat zelf ergens in mei te denken als datum :D

Willen de limburgse medeorganisators zich svp melden dan kunnen we een eerste brainstormsessie houden :lol:

Heeft Napoje nog niks uitgewerkt dan?

Link naar reactie
Limburg gaat goed vooruit, zat zelf ergens in mei te denken als datum :D

Willen de limburgse medeorganisators zich svp melden dan kunnen we een eerste brainstormsessie houden :lol:

Heeft Napoje nog niks uitgewerkt dan?

Kijk ff HIER

Link naar reactie
Limburg?

Dan neem ik Zeeuwse bolussen mee :D

Zeeuwse bolussen?? Een plaatselijke lekkernij? :unsure:

Link naar reactie
Zedri ziet weer paddoos :unsure:

Padoo's, wietplantage's en illigale stokerijen, da's toch ook bourgondisch? :D

Nee, laten we die maar achterwege, we gaan wel een tripje maken, maar niet trippen.... :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.