Ga naar inhoud

lampje ventilatie unit zit vast!


Roontje

Aanbevolen berichten

Hallo

De verlichting achter de ventilatie unit brand al een tijdje niet, dus nu het beter sleutel weer wordt dacht ik: kom laten we deze eens vervangen. De HOWTO erbij en even doen....

So far so good.

Maar hoe ik ook probeer, de lampjes krijg ik niet uit de houder van de ventilatie unit. <_< heb al met een tangetje geprobeerd enz maar het gaat niet.

Moeten deze er op een speciale manier uit? draaien, speciaal tooltje.......

bvd Roon

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Volgens mij een kwartslag draaien. Je kunt proberen even de schakelaars in de unit eronder los te halen, dan kun je er handiger bij. De radio verwijderen wil ook helpen. Succes!

Link naar reactie

De radio had ik er al uit gehaald en de unit hing al los achter de console..

Hoera het eerste lampje (aan de onderkant van de unit) is er inderdaat uitgegaan door deze te draaien :party:

nu nog de tweede , deze zit in een vierkant frame, zal eens verder proberen..

In ieder geval bedankt voor de tip!! :clapping:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik weet dat er 1 aan de onderkant zit, ik moet hiervoor de meest linkse schakelaar (of afdekkapje) weghalen om er bij te komen.

Link naar reactie

HET IS GELUKT :clapping:

het lampje aan de achterkant, die in het midden van de unit zit,heb ik eerst proberen te vervangen via de zijflap, maar dat lukte niet. Toen geprobeerd om de unit te verwijderen in z'n geheel via de zijflap, maar dat lukte ook niet zo 1-2-3.

Ik heb de unit om z'n (lengte) as kunnen draaien via de ruimte die er is van de verwijderde radio, toen kon ik door een gat van de bediening van de verwarming het lampje eruit halen

alles zit er weer in en werkt!! :party:

bedankt voor de info

Link naar reactie

Bij werkt de linker unit niet (vanaf de bestuurdersstoel gezien) ik meen de schakelaar voor de diverse standen.

Ik kan het waarschijnlijk opzoeken maar weet jij welke type lamjes ik moet kopen? Dan ga ik dat ook eens allemaal vervangen.

Groet en alvast bedankt!!

Jan Willem

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.