Ga naar inhoud

rolbeugel monteren lukt niet

firestorm

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Wie kan me helpen?

heb een rolbeugel gekocht ( bij bartho braat) voor de Z3, maar krijg deze met geen enkele mogelijkheid in de bestaande buis van de z3.

Heb al geprobeerd met een rubber hamer, maar krijg 'm er niet in getikt.

Iemand ervaring met monteren van deze beugel? of iemand tips? of iemand die me hierbij kan helpen? (zuid-midden Limburg)

20120228195943.th.jpg

20120228200025.th.jpg

• Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:

Zo te zien zit het kunststof in de weg. Heb je al geprobeerd om het afdekkapje iets te verschuiven?

En als het echt niet lukt, zou ik Bartho bellen en vragen hoe het moet.

Succes!

Geplaatst:

ja dat heb ik geprobeerd, of de foto lijkt het idd dat het kapje in de weg zit. Had al contact met bartho gehad. Zou toch moeten passen en eventueel proberen met een stuk hout en daarop tikken, maar kan slaan wat ik wil :)

Geplaatst:

Heb je toevallig een schuifmaat? Rolbeugels zijn voor alle bouwjaren en typen hetzelfde dus daar kan het niet aan liggen, kan alleen een constructiefout zijn dan.

Geplaatst:

Herkenbaar. Plastic kapje verwijderen. Met knijptang kapot knippen. Stofzuiger erbij zodat de stukjes niet naar beneden vallen. Gaten bijwerken met vijl tot deze passend zijn met de beugel. Succes!

Geplaatst:

zozo een klusvrouw?

doe mij dr ook zo een :lol:

• Like 1
Geplaatst:

Haha....goed toch. Zij het wel beperkt. Ik maak ook graag 'gebruik' van de rolverdeling tussen man en vrouw :-)

Geplaatst:

Herkenbaar. Plastic kapje verwijderen. Met knijptang kapot knippen. Stofzuiger erbij zodat de stukjes niet naar beneden vallen. Gaten bijwerken met vijl tot deze passend zijn met de beugel. Succes!

yep, dit heb ik ook al geprobeerd, maar de beugel past niet.

Bartho stuurt me volgende week een nieuwe beugel op. hopelijk past die dan wel.

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Hoi firestorm,

Is wel al even geleden (ik was een beetje aan het rondneuzen) ik veronderstel dat het wel gelukt is

want het stopt zo plotseling, als dat zo is kan je misschien ook even laten weten hoe en wat, heeft iemand er mogelijk nog iets aan

Groetjes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen