Ga naar inhoud

rolbeugel monteren lukt niet


firestorm

Aanbevolen berichten

hallo,

Wie kan me helpen?

heb een rolbeugel gekocht ( bij bartho braat) voor de Z3, maar krijg deze met geen enkele mogelijkheid in de bestaande buis van de z3.

Heb al geprobeerd met een rubber hamer, maar krijg 'm er niet in getikt.

Iemand ervaring met monteren van deze beugel? of iemand tips? of iemand die me hierbij kan helpen? (zuid-midden Limburg)

20120228195943.th.jpg

20120228200025.th.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Zo te zien zit het kunststof in de weg. Heb je al geprobeerd om het afdekkapje iets te verschuiven?

En als het echt niet lukt, zou ik Bartho bellen en vragen hoe het moet.

Succes!

Link naar reactie

Herkenbaar. Plastic kapje verwijderen. Met knijptang kapot knippen. Stofzuiger erbij zodat de stukjes niet naar beneden vallen. Gaten bijwerken met vijl tot deze passend zijn met de beugel. Succes!

yep, dit heb ik ook al geprobeerd, maar de beugel past niet.

Bartho stuurt me volgende week een nieuwe beugel op. hopelijk past die dan wel.

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Hoi firestorm,

Is wel al even geleden (ik was een beetje aan het rondneuzen) ik veronderstel dat het wel gelukt is

want het stopt zo plotseling, als dat zo is kan je misschien ook even laten weten hoe en wat, heeft iemand er mogelijk nog iets aan

Groetjes

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.