Ga naar inhoud

een gegeven paard mag je niet......


Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Pierre heeft hem door B) En ja, deze maat is inderdaad iets hoger als de oude wielen :D

Voor ligt hij echt perfect in de kast. Achter mag hij wel wat lager, en misschien 10mm per kant naar buiten. :cooltext:

De band (pirelli P-Zero Nero) ligt echt als een blok op de weg, maar is wel een stuk gevoeliger voor sporing. Zeker bij een fikse remactie.

Owja, de remklauwen, die zijn nu wel weer zichtbaar geworden. Ben er nog niet helemaal uit wat ik er van maak, het mag igg niet teveel opvallen, maar moet wel een "clean" uiterlijk geven. (geen geel raketman, wat denk je wel :lmao: :D )

Link naar reactie

Als mij berekeningen een beetje kloppen, staat mijn auto nu 2,2cm verder van de grond af :D

Dus dat is een verlaging van minimaal 20mm om weer op het oude niveau terug te komen. Of ik pak een bredere/smallere band :o

De meeste veren(merken) zorgen voor een verlaging van 30mm. Stel ik pas dat achter toe, prima. Maar aan de voorzijde ben ik bang dat hij zal gaan aanlopen, of dat het simpelweg niet meer uitziet. Is er een mogelijkheid tot verlagen, zoals schotels vervangen of iets dergelijks?

Geschat 2cm speling voor

voor3ar.jpg

Geschat 5cm speling achter

achter9mn.jpg

De totale rijhoogte v+a heb ik nog niet gemeten.

Link naar reactie

Damn dat ziet er echt über uit :o

Zou rondom idd -30 Eibach monteren. Let op: als een M-onderstel hebt gaat ie volgens mij maar 15mm omlaag nog....ruimte zat dan toch? Achter kun je desnoods verhoogde onderlegrubbers tussen de veer en schotel leggen van het E46 Schlechtwegepakket....

Grtz, Marc

Link naar reactie
voor 66,5cm

achter 68,5cm

Meet eens vanuit het velghart tot onderkant spatbord :D

Sledge met die verlaging van eibach 3 cm moet het doen, hebben al velen voor je gedaan, ben net toevallig met die van mij bezig ;)

Alleen achter is niks, de veren zijn tenslotte op elkaar afgestemd en dan krijg je dadelijk zo'n auto die achter op zijn gat ligt, ziet niet uit :o

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.