Ga naar inhoud

een gegeven paard mag je niet......

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Is't 18 of 19 :D

Geplaatst:

Nu nog een Prokit eronder voldoe je aan de Pierreeisen laag & breed staat goed sledge zeker als ze gratis waren :D

Geplaatst:

Ziet er verrekte goed uit, Sledge! :D Heb ik iets gemist? Hoezo gratis??

Geplaatst:

Strakke wieltjes! :D Ga je je remklauwen nog geel schilderen?

Geplaatst:

Goeie deal zo! Lekker plat rubber en grote velgen. Wie is er zo 'verstandig' jou die velgjes gratis te geven????

NU inderdaad nog een verlaging en spacers erop!! :D

Geplaatst:

Zaten die niet bij Pa op de touring :D :D Ziet er gaaf uit. Hoe rijdt het, merk je verschil qua power???

Nu idd nog een beetje lager want tov van de originele wielen is ie nu zelfs verhoogd :D Vullen de spatborden anders al aardig.

Geplaatst:

Pierre heeft hem door B) En ja, deze maat is inderdaad iets hoger als de oude wielen :D

Voor ligt hij echt perfect in de kast. Achter mag hij wel wat lager, en misschien 10mm per kant naar buiten. :cooltext:

De band (pirelli P-Zero Nero) ligt echt als een blok op de weg, maar is wel een stuk gevoeliger voor sporing. Zeker bij een fikse remactie.

Owja, de remklauwen, die zijn nu wel weer zichtbaar geworden. Ben er nog niet helemaal uit wat ik er van maak, het mag igg niet teveel opvallen, maar moet wel een "clean" uiterlijk geven. (geen geel raketman, wat denk je wel :lmao: :D )

Geplaatst:

Top Sledgehammer.

Rood, is dat niks voor jouwn remklauwen of vind je dat te opZichtig?

post-3-1110749964.jpg

Geplaatst:

dat ziet er (veel) beter uit dan ik gedacht zou hebben ... :cooltext:

Geplaatst:

Ja, ik heb hier vaker op het forum gehoord dat het niet uitziet, en dat het een beetje afgezaagd is :o :D Maar ze staan niet verkeerd imho

Geplaatst:

ze staan puik, eerlijk gezegd geen verlaging meer nodig IMHO :o

Geplaatst:

Voor de ruimte tussen de spatborden hoeft ie niet persee lager maar door de grotere wielen staat de auto zelf zo hoog IMHO. :o

Geplaatst:

Als mij berekeningen een beetje kloppen, staat mijn auto nu 2,2cm verder van de grond af :D

Dus dat is een verlaging van minimaal 20mm om weer op het oude niveau terug te komen. Of ik pak een bredere/smallere band :o

De meeste veren(merken) zorgen voor een verlaging van 30mm. Stel ik pas dat achter toe, prima. Maar aan de voorzijde ben ik bang dat hij zal gaan aanlopen, of dat het simpelweg niet meer uitziet. Is er een mogelijkheid tot verlagen, zoals schotels vervangen of iets dergelijks?

Geschat 2cm speling voor

voor3ar.jpg

Geschat 5cm speling achter

achter9mn.jpg

De totale rijhoogte v+a heb ik nog niet gemeten.

Geplaatst:

Sledge gewoon omlaag Eibach prokit :o

Geplaatst:

Damn dat ziet er echt über uit :o

Zou rondom idd -30 Eibach monteren. Let op: als een M-onderstel hebt gaat ie volgens mij maar 15mm omlaag nog....ruimte zat dan toch? Achter kun je desnoods verhoogde onderlegrubbers tussen de veer en schotel leggen van het E46 Schlechtwegepakket....

Grtz, Marc

Geplaatst:
voor 66,5cm

achter 68,5cm

Meet eens vanuit het velghart tot onderkant spatbord :D

Sledge met die verlaging van eibach 3 cm moet het doen, hebben al velen voor je gedaan, ben net toevallig met die van mij bezig ;)

Alleen achter is niks, de veren zijn tenslotte op elkaar afgestemd en dan krijg je dadelijk zo'n auto die achter op zijn gat ligt, ziet niet uit :o

Geplaatst:

Ja, maar de omdat de totale band/velg hoogte is toegenomen :o

En het volgende snap ik even niet helemaal, maar goed: :D

35,5cm voor

36,5cm achter

Geplaatst:

Zie je dat als je achter drie cm lager gaat dat echt niet gaat uitzien :o

Die van mij is 32,5 voor en achter :D

groet,

Pierre

Geplaatst:

straks rijdt half het forum rond met een Eibach onderstel.... :D Heb nog steeds geen tijd gehad om die van mij te monteren.... Liggen al een half jaar op zolder :o

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen