Ga naar inhoud

Chromen spiegelvoetjes


bergcd

Aanbevolen berichten

Vrienden in den Z3.

Vorig jaar ben ik twee keer bij Udo Göring im Schwarzwald langs geweest.

Hij is de man van de kunststof spiegelvoetjes.

http://www.spiegel-z3.de/index.html

Had ze voor mijzelf en Freek nodig en we waren toch in de buurt.

In onze mailconversatie opperde ik eens of hij het wat vond om die voetjes niet alleen in de originele BMW kleuren te leveren, maar eventueel ook verchroomd.

Dat idee had hij ook al eens gehad, maar het was bij hem in de buurt niet voor een leuk prijsje te verwezenlijken.

Bovendien is hij bezig om mallen te maken voor het metalen oor in de spiegel en daar gaat een hoop tijd in zitten.

Dit alles maakt hij dus thuis in zijn garage onder z'n huis!

IMG_02552.jpg

Die man is echt een super techneut!

Op dit moment zijn we bezig hier in Nederland een adresje te vinden die die voetjes kan verchromen.

Het probleem hierbij is de soort kunststof: het schijnt dat alleen ABS goed is te verchromen en Udo gebruikt een polyamid.

De vraag is natuurlijk ook hoeveel mensen, hier in Nederland, zoiets zouden willen hebben, bovenop hun externe chroom pakket.

Bij deze dus de vraag!

Misschien weet ook iemand hier op het forum een bedrijf wat dit kan doen.

Laat maar wat weten.

Grtz, Carl

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Leuke foto, leuk bericht, prima dat er zo mensen bezig zijn :clapping:. Udo heeft mijn Spiegelkörper ook liggen net teruggestuurd.

Gezamenlijke inkoop of klusopdracht ook :thumbup: .

Chromen spiegelvoetjes :sSic_sick:, maar ja - het blijft smaak hè.

Link naar reactie

Uiteraard vind ik chroom mooi, maar om nu de spiegelvoetjes te verchromen, nee dat lijkt mij nou net wat te veel van het goede :wacko: , een adresje heb ik misschien wel hier voor http://www.multinal.com/index.htm, zij zitten hier in Coevorden (voorheen CPC )

Link naar reactie
  • Administrator

Even iets anders... ik had Erwin's howto al even doorgelezen maar kan niet echt ergens een goede beschrijving vinden hoe je de voetjes van de spiegel haalt. Maw hoe krijg je die veer en ring heel los? Iemand?

Link naar reactie

Nou, die veerring krijg je met geen mogelijkheid in een stuk los. Gewoon een schroevendraaier eronder zetten en met een kniptang het ding lospeuteren.

Bij de voetjes van Udo zitten nieuwe ringen, die met behulp van een dopsleutel en een bankschroef weer kunt installeren.

Die ringen zijn ook los bij hem te bestellen.

Grtz, Carl

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.