Ga naar inhoud

Centrale Vergrendeling


erwino

Aanbevolen berichten

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt...!? Wou graag een eindje gaan toeren met de Z , echter ik kom er niet meer in. :muur:

De reservesleutel ook al geprobeerd maar niks, alleen de achterklep is los te krijgen d.m.v de sleutel in het slot.

Deze reaggeert dus ook niet meer op de CV.

Als ik het portier wil openen met sleutel krijg ik de sleutel rechtsom, en linksom met veel weerstand. echter er gebeurt niks.

weet iemand een manier om de Z open te krijgen zonder koevoet of i.d.?

B.V.D.

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helaas is het probleem groter, dit had ik idd ook geprobeerd, zonder resultaat.

Heb ff gegoogled, en ben bang dat het de GM5 module is, maar weet het niet zeker omdat bij mij niks meer werkt.

Al wist ik maar hoe ik het portier geopend kan krijgen op de een of andere manier.

Link naar reactie

Lid van de ANWB, toevallig? Die helpen je hiermee als echte autokrakers. Ze gebruiken een lange dunne metalen strip die ze tussen raam een rubber steken en er de vergrendeling mee omhoog trekken. Zo gepiept. Heb ik zelf (met een andere auto) ook eens meegemaakt.

Wel bizar probleem, trouwens.

Succes

Link naar reactie

Lid van de ANWB, toevallig? Die helpen je hiermee als echte autokrakers. Ze gebruiken een lange dunne metalen strip die ze tussen raam een rubber steken en er de vergrendeling mee omhoog trekken. Zo gepiept. Heb ik zelf (met een andere auto) ook eens meegemaakt.

Wel bizar probleem, trouwens.

Succes

Zeg dat wel, heb ik weer, toch maar de ANWB bellen (dacht is overbodig met een Z) :lol: eerst ff lid worden dan maar.

en het dak openen met de sleutel?? via het deurslot!

Is een manueel dak zal niet gaan lukken, Kan nog zijn dat beide sleutels leeg zijn .

deze schijnen zich op te laden via het contactslot, iemand een idee hoe ik deze op een andere manier op kan laden?

Wat mij een raadsel blijft is dat ik de auto niet met de sleutel in het slot kan ontgrendelen, daar wist de dealer ook geen antwoord op.

Link naar reactie

En daarom lijkt mij dat ook een sterk verhaal.

Ik heb het ook gehad met de SLK. De accu was volledig leeg, zodat de centrale vergrendeling niet meer werkte. Dat was het moment dat ik er achter kwam dat het deurslot niet goed werkte - normaal gesproken gebruikte ik dat nooit.

Ik heb toen de dealer laten komen (kostte niks, mobiliteitsgarantie is een mooi concept) en die heeft het opgelost met een beetje olie en heel veel gefrummel en fingerspitzengefühl.

Link naar reactie

Ik geloof hem wel, maar niet dat het eraan ligt dat de sleutel niet opgeladen is dat de deur niet open gaat (, zo- drie ontkenningen.. en toch geloof ik dat het er zo duidelijker op wordt :lol: )

Wat er in die sleutel zit, heeft toch alleen maar met de startonderbreker te maken?

Link naar reactie

Bij een geheel onlaadde accu, zal je het slot toch met de sleutel mechanisch te openen zijn.

Zelf heb ik tijdens een strenge winter met een 5 serie , last gehad van dueren die niet open wilde en

als ik ze uiteindelijk geopend had >> niet wilde sluiten.

Wat bleek bevroren kabel van het slot. (buiten en binnenkabel vast gevroren)

De slotbediening gaat via een bowden kabel, dit is hetzelfde als een remkabel van een fiets (dus buiten en binnen kabel).

Er was vocht in gekomen en met - 10 was het prijs.

Dus in jouw geval > mogelijk vast zittende kabels.

Als de auto in het zonnetje staat , nog eens proberen . Dan is het vet minder dik.

Daarna de kabels smeren.

Link naar reactie

Het CV drama duurt voort, heb v/d week de sleutel uit elkaar gehaald en de batterij doorgemeten, deze gaf gewoon 3v.

Ben nu echt bang dat het de ontvanger is die ehh niks meer ontvangt.

Heb ook nog geprobeerd de deur te openen ,door ruimte te maken tussen ruit en softtop kon ik met een staaf de schakelaar van de cv op de middentunnel bereiken . Levert leuke reacties uit de buurt op.

Maar helaas geen reactie, ook kon ik de deurhendels binnen bedienen, maar ook geen uitwerking. :muur: :muur:

Ben bang dat hij toch afgesleept gaat worden richting dealer.

Link naar reactie

De accu heb ik vorige week nog doorgemeten gaf het volledige volttage, voor de zekerheid ook nog ff de acculader aangesloten.

deze gaf ook aan dat de accu volledig geladen was. :(

Voltage zegt niet alles, amperage wel ( ook gemeten ? ) wanneer de accu defect is helpt een acculader ook niet.

Link naar reactie
  • Administrator

Voltage zegt niet alles, amperage wel

idd zie hier

hoezo Bart:BMW E85 Z4 E86 Z4 E83 X3 Radio CD mit MP3 ......... :sFun_whistle: thnx zat ff niet op te letten

Link naar reactie

Voltage zegt niet alles, amperage wel ( ook gemeten ? ) wanneer de accu defect is helpt een acculader ook niet.

Heb er een nieuwe accu ingezet, maar niks. Op iemands advies heb ik de sleutel nog eens geprobeerd in het slot te verdraaien , maar dan met wat meer kracht. Dat is gelukt ik kreeg de sleutel nu wel horizontaal, en gaat nu heel soepel .

Echter is er nu waarschijnlijk iets afgebroken of losgeschoten, het pennetje blijft naar onder en de deur blijft vergrendeld. :muur:

Ik geef het op , nu al ? ja nu al !

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.