Ga naar inhoud

help aanschaf hardtop z3


Gast koos mark

Aanbevolen berichten

Gast koos mark

vraagje ? ben in het gelukkige bezit van een atalanta blauwe z3 bouwjaar z3.

wil graag een hardtop aanschaffen.

voorbereiding wat wordt daar mee bedoelt. ? ik heb dus al een aan uit schakelaar zitten voor mijn achteruit verwarming. ga er vanuit dat er dus al een keertje een hardtop op gezeten heeft...

kan ik nu blind een hardtop kopen.. is deze er dan zo op te plaatsen. of moet ik nog allerlei beugels e.d. er bij aanschaffen.. wie weet meer ??? hoe kom ik er achter

alvast bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Beste manier om te zien of je een voorbereiding hebt is om achter bij de gordels te kijken daar moeten aan iedere kant een vanger zitten waar de pin van de originele HT in valt, zit een klepje op wat je opzij kunt schuiven.

Ook goed te zien in het instructieboekje vanaf 1998 :m:

Suc6,

Pierre

Link naar reactie
Gast Car Gallery de Adelaar

Inderdaad even bij je gordels kijken of er een voorbereidingsset is gemonteerd, maar ook dan heb je nog verschillen de Wiesmann hardtop past bijvoorbeeld niet op de voorbereidingsset van een originele BMW hardttop en omgekeerd.

Als je in de buurt van Apeldoorn woont of eens in de buurt komt wil ik met alle plezier even kijken wat je in je auto hebt zitten.

Vr. gr. Levinus Makkinje

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.