Ga naar inhoud

Iemand Ervaring Met Het Bedrijf "www.olievoordeel.nl"


freakyfranky

Aanbevolen berichten

Ik wou wat olie In onze z3 bijvullen voor de eerste keer , dus dacht ik als ik met dezelfde olie bijvul als erin zit dan krijg ik nooit geen gezeik. Nou zit er bij ons olie in van het duitse merk liqui-moly (nooit van gehoord maar schijnt niet slecht te zijn) alleen is dat hier bijna niet aan te komen , alleen via de website "olievoordeel.nl" , ook nog nooit van gehoord. Heeft iemand ervaring met deze site , anders ga ik liever ff de grens over bij de oosterburen.

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Hoe weet je dan dat er lique-moly inzit ???

Ik zou zeggen ververs hem helemaal laat dit bij van Dael doen in Stramproy (nee heb hier geen aandelen maar is bij mij bijna de straat uit :hypocritesmiley: )

daarna kan je hem zelf bijvullen met castrol 5W30

Link naar reactie

Er hangt een kaartje in de auto waar dat merk en type olie op staat geschreven.

Ik heb er ook aan gedacht om hem te verversen incl. filter , maar eigenlijk kan die nog 10000 km blijven zitten. Als ik dat doe dan doe ik da zelf en ga kroon olie halen bij tinnemans in Weert , daar hebben ze ook mann filters.

Ik ken die garage in Stramproy wel , is da niet n hele dure of valt da mee.

Link naar reactie
  • Administrator

Valt wel mee, is geen officele dealer meer, maar wel een officele BMW service punt

En waarom zou je niet op die site bestellen, risico is toch maar een paar tientjes...

Link naar reactie

I olie in van het duitse merk liqui-moly (nooit van gehoord maar schijnt niet slecht te zijn) alleen is dat hier bijna niet aan te komen ,

Het betreft waarschijnlijk een toevoeging aan de olie, met zeer goede smeer-eigenschappen.

Molybdeen-Sulfide houdende smeermiddelen zijn algemeen verkrijgbaar verkrijgbaar in kleine busjes 0,2 - 0,5 liter en worden door verschillende fabrikanten op de markt gebracht.

Zeer zeker verkrijgbaar bij auto-onderdelen bedrijven.

Marktleider in Nederland is www.bardahl.nl Zeker interessant om eens op hun website, met veel info, te lezen

Link naar reactie

Het betreft waarschijnlijk een toevoeging aan de olie, met zeer goede smeer-eigenschappen.

Molybdeen-Sulfide houdende smeermiddelen zijn algemeen verkrijgbaar verkrijgbaar in kleine busjes 0,2 - 0,5 liter en worden door verschillende fabrikanten op de markt gebracht.

Zeer zeker verkrijgbaar bij auto-onderdelen bedrijven.

Marktleider in Nederland is www.bardahl.nl Zeker interessant om eens op hun website, met veel info, te lezen

Ze hebben allebei vanalles om overal bij te gooien , maar of t ook echt iets afdoet ?

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Ik wou wat olie In onze z3 bijvullen...

:237:

Volgens mij heeft die blonde anders ook een smeer-beurt nodig.. :sFun_whistle:

Maar even serieus, moest je bijvullen of doe je het uit voorzorg maatregel..

ik heb namelijk nooit hoeven bij te vullen, behalve bij beurtjes gewoon laten verversen..

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

Even terugkomend op dit onderwerp,

ik was gisteren bij de Real in Heinsberg Duitsland daar verkopen ze deze olie.

Is ongeveer 40 km van Kinrooi

Link naar reactie

ik heb van de week ook olie ververst, Castrol EDGE Formula RS LL04

Deze heb ik via marktplaats besteld en thuis laten bezorgen, olie koste €11 de liter bij deze meneer. snel thuisbezorgd en de flessen ook nog eens in plastic zakken verpakt, uiteraard de doppen verzegeld en een recente productie datum.

bij interesse dit is het mailadres en hij kan ook andere oie bezorgen, ik heb ook meteen olie voor de 330 meebesteld en dit scheelde best veel.

proffparts@gmail.com

En lekkage is dit zeker bij het kleppendeksel? ik heb gisteren bij de Z3 de rubberen afdichting vervangen bij de distributie aan de voorzijde, dit is meestal de boosdoener.

Gr Jack

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.