Ga naar inhoud

Calibre vintage velgen


Carregatrap

Aanbevolen berichten

Hoi :rolleyes:

In mijn zoektocht naar een mooie velg voor winterbanden, t'is niet omdat er winterbanden onder liggen, dat de velg minder mooi moet zijn, ben ik op dit model gestoten Calibre Vintage 8x17, 5x120, ET 35

http://imageshack.us/photo/my-images/401/c...ge21969zoom.jpg

Zou die tot zijn recht komen op een Z3 coupé Schwarz II ? Iemand heeft die erop liggen?

Met dank voor de input

:rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:thumbup:

Hadden we het al over wisselturigheid? :wacko: Nu heeft mevrouw haar oog laten vallen op AEZ Valencia Dark. Gister waren we in Oostende en zag ik per toeval een bandenboer met blijkbaar nogal wat velgen in de etalage. Eerst wou ze bijna niet dat ik stopte, ik zei even in de flesh zien is toch wat anders. Stonden daar potverdorie toch geen pak Dotz en AEZ, o.a. de Mugello's. Doch ei, ook prachtige AEZ, waar haar oog direct op viel. De Mugello's verbleekten als het ware naast die AEZ. Die moesten het worden. Punt, geen discussie :nono:

Thuis gekomen, vlug even op de site van AEZ, indeed, het waren Valencia Dark. Ook even naar de Alcar car configurator en indeed ze staan beeldig onder een zwarte coupé. Tonen groter dan de Mugello.

8x17, steek 5x120, ET 30 (is dit nog steeds OK voor de 2.8? banden die erop moeten zijn 225/45 Dunlop wintersport)

:thumbup: Ik hoop dat we nu een definitieve beslissing hebben (velgen shoppen = kledij shoppen :oops: ).

Ah, geen groter plezier dan anderman gelukkig zien. :nono:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.