Ga naar inhoud

Radio vervangen


DanielZ

Aanbevolen berichten

Vandaag wil ik de radio / casette speler uit mijn bmw z3 vervangen voor een ander model. Nu heb ik hier een daar vluchtig gelezen dat je de accu los moet koppelen. Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen en of dat überhaupt nodig is en gaan er nog alarmen af? Ik heb ook wat gelezen over een soort pin aan de achterkant van de huidige auto radio moet ik die op mijn nieuwe radio monteren of is dat ook niet nodig? (Die pin schijnt ook een beveiliging te zijn?!) . Ik heb een Bmw Z3 uit '97

Alvast bedankt!

Daniël

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Accu loskoppelen is niet nodig zolang je met de bestaande stekkers werkt, ga je in de kabels knippen om aan te sluiten

is het ergste wat kan gebeuren dat je een zekering doorbrand.

Als je de accu los wilt halen verwijder je gewoon de massa kabel van de accu, dus klem losdraaien en van de - pool halen.

Zit er op je oude radio die pin zou ik hem zeker overzetten op je nieuwe, daar deze in een "schakelaar" van het alarm valt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.