Ga naar inhoud

Radio vervangen

DanielZ

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag wil ik de radio / casette speler uit mijn bmw z3 vervangen voor een ander model. Nu heb ik hier een daar vluchtig gelezen dat je de accu los moet koppelen. Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen en of dat überhaupt nodig is en gaan er nog alarmen af? Ik heb ook wat gelezen over een soort pin aan de achterkant van de huidige auto radio moet ik die op mijn nieuwe radio monteren of is dat ook niet nodig? (Die pin schijnt ook een beveiliging te zijn?!) . Ik heb een Bmw Z3 uit '97

Alvast bedankt!

Daniël

• Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Accu loskoppelen is niet nodig zolang je met de bestaande stekkers werkt, ga je in de kabels knippen om aan te sluiten

is het ergste wat kan gebeuren dat je een zekering doorbrand.

Als je de accu los wilt halen verwijder je gewoon de massa kabel van de accu, dus klem losdraaien en van de - pool halen.

Zit er op je oude radio die pin zou ik hem zeker overzetten op je nieuwe, daar deze in een "schakelaar" van het alarm valt.

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie, aangezien er een rood lampje brand op de autoradio neem ik aan dat er een alarm op staat. Moet ik de radio dan aanhebben? Sleutels in het contactslot of is het gewoon het beste om de massa eraf te halen?

Geplaatst:

Je hebt PM.

Ik zou gewoon de radio uitzetten en het contact uit. Als je de radio weer een keer wilt gebruiken, heb je wel de bijbehorende anti-diefstal code nodig.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen