Ga naar inhoud

Dagje Zandvoort


Aanbevolen berichten

Nadat mijn broer vorig jaar al een keer met onze :m: de zomerrit had meegereden moest ik er afgelopen zondag toch een keer aan geloven om een keer een dagje met zijn trots naar Automaxx Super Sunday te gaan. Wat is zijn trots dan? een 323i Touring, origineel :m: uitgevoerd af fabriek, in de kleur Techno Violett. Met uiteraard de enige aanpassingen, anders heb je op zo`n dag niets te zoeken. Aanpassingen zijn o.a.:

- airride

- Rieger onderspoiler op voorbumper

- 18 inch BBS, hoogglans verchroomd

- Eisenmann uitlaat

- booskijkers

- lip aan motorkap

Mijn broer rijdt niet meer met zijn auto dus hij moest mee op een autoambulance. Mooie bus kunnen lenen van een vriend van mij, scooter mee, goed weer en mezelf overgeven aan het tuninggeweld ondanks dat ik zelf meer een liefhebber ben van OEM. Moet eerlijk zeggen dat ik mezelf best vermaakt heb! Ondanks dat er geen Ztjes te bekennen waren :thumbsup: .

Overigens was alle moeite niet voor niets want hij pakte mooi de 3de plaats op het onderdeel "Best of show"

img6114q.jpg

img6100v.jpg

img6103i.jpg

img6104t.jpg

img6107n.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

heey heb ik die gemist dan???

misschien net even overheen gekeken anders had ik zeker even komen buurten.

ik was niet met de ze maar op de motor naar zandvoort gegaan wegens spookverhalen over eventuele file,s in die richting daar er maar weinig toegangswegen naar zandvoort zijn.

misschien een drollige vraag maar hoe komt het dat je broer niet meer met de auto rijd?

dsc00695p.jpg

By sandere85 at 2011-09-26

dsc00694sf.jpg

By sandere85 at 2011-09-26

dsc00696c.jpg

By sandere85 at 2011-09-26

Link naar reactie

Je was niet de enige met de motor, waren er heel wat. Mijn broer rijdt er niet meer mee omdat hij dit jaar op zichzelf is gaan wonen en zodoende wat geld kon besparen door de auto te schorsen. Dus hij staat al bijna een jaar netjes in de garage te wachten tot de volgende show.

Link naar reactie
3e in (overall) show,

Hoeveelste plaats dan in eigen categorie?

Weet niet precies hoe het werkt maar je kunt je voor bepaalde onderdelen inschrijven:

- best of wheels

- best of interior

- etc.

Hij had zich ingeschreven voor de moeilijkste categorie omdat bij best of show de hele auto moet kloppen, dus zowel wielen interieur en exterieur.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.