Ga naar inhoud

Wie was dit?


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben net terug van m'n vakantie naar Italie. Ruim 5000 km gereden via frankrijk naar italie en terug langs zwitserland en frankrijk (al was ik eerst van plan over duitsland te rijden)

Tijdens m'n lange trip maar 2 z3's tegengekomen

maandag 11 juli Z3 cabrio (blauw of groen ben er niet zo zeker meer van) NL kenteken ôp de grens Frankrijk Italie aan 1ste Peage in italie (ik denk dat hij daar afrit genomen heeft) Was op de snelweg tussen Nice en Genova..... Iemand van hier?

En dan nog een zwarte Coupe met Luxemburg's kenteken 16 juli rond middernacht ... maar die zal hier zeker niet bekend zijn.

M'n gemiddeld verbruik over de hele trip 10,5 liter met gemiddelde snelheid van 114km/h heel behoorlijk met enkele bergpassen erin en enkele stukken autostrade (in italie) aan héél erg illegale snelheden :lachen:

Ps: Olie en waterpeil na vakantie nog steeds op Max. Goed hé voor 2.8 met nu 180.000 km

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Verbruik in de bergen is altijd zuinig. Bergop verbruik je wat meer, maar bergaf verbruik je 3x minder, vind in dat opzicht een verbruik van 10,5 op 100km (neem ik aan, of is het 1:10,5?) behoorlijk.

Olie en water verbruikt een 2.8 normaal gesproken bijna niet.

Link naar reactie

Oeps nee is 10,5 liter per 100 km :lachen:

Ik vind dat zuinig voor een 2.8 al moet ik wel zeggen dat m'n vroegere 328i (e36) minder verbruikte maar dat was nog een enkele vanos.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.