Ga naar inhoud

welke bougie?


Vinn

Aanbevolen berichten

Hallo ik wil binnenkort mn bougie's gaan vervangen met de handige how-to op de engelse site.

nu vroeg ik me af welke moet ik hebben?

http://www.bougieshop.nl/default.asp?txtke...&UsnId=1952

er is veel keuse voor een Z4 vandaar.

en moet je nog ergens speciaal op letten met het aandraaien ofzo dat ze niet te diep of te hoop komen te zitten ivm. de vonk??

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bougies eerst wat los draaien. Dan bijvoorkeur met perslucht de omgeving schoonspuiten/vuil wegblazen (met een kwastje rondom reinigen is ook goed als er bij kunt).

Bedenk dat als er iets in het bougiegat valt, je een dure reparatie kan krijgen!

Link naar reactie
er is veel keuse voor een Z4 vandaar.

en moet je nog ergens speciaal op letten met het aandraaien ofzo dat ze niet te diep of te hoop komen te zitten ivm. de vonk??

keuze valt wel mee hoor,degene die ruud aangeeft is de juiste.

maar kun je dr niet beter vanaf blijven gezien de laatste vraag die je stelt heb je geen idee wat je moet doen.

Link naar reactie

ja klopt,maar toch vraag je of je niet moet uitkijken om bv de bougie te ver in te draaien .

en dat getuigt van ondeskundigheid ,en ondeskundigheid kan een nadeel zijn als je met techniek omgaat.

zodra er dan iets niet zoals op de plaatjes gaat dan zit je.

maar goed een paar bougie,s vervangen moet kunnen als je maar oplet.

btw ik heb progman weer aan de praat alleen zag ik niet de mogelijkheid om de spiegels automatisch in te laten klappen.

dus ik denk dat daar toch een extra module voor nodig is.

het kan wel zo zijn dat omdat mijn z die optie niet heeft deze niet kiesbaar gemaakt word.

Link naar reactie

Wanneer er geen momentsleutel aanwezig is kan je het volgende doen :

Draai de bougie handvast zonder moment, daar bedoel ik mee bougiedop met verlengstuk, daarna zet je de ratel of kniestuk erop en trek je hem 180 graden aan (dat is een halve slag rond)

Hoe simpel kan het zijn om een bougie te wisselen, was het maar zo simpel, bougie moet niet te los en niet te vast zitten, waarom omdat deze los kan lopen en het schroefdraad in de cil.kop kan beschadigen en ook niet te vast om de zelfde reden.

dus het moet persee met een momentsleutel?

die heb ik nl. niet maar als het niet zonder kan moet ik er 1 aanschaffen

Link naar reactie
btw ik heb progman weer aan de praat alleen zag ik niet de mogelijkheid om de spiegels automatisch in te laten klappen.

dus ik denk dat daar toch een extra module voor nodig is.

het kan wel zo zijn dat omdat mijn z die optie niet heeft deze niet kiesbaar gemaakt word.

oke, wat kan je wel allemaal met dat progman?

ik ga toch maar een momentsleutel aanschaffen

Link naar reactie
oke, wat kan je wel allemaal met dat progman?

zoek maar even op t forum hier daar staat ergens een hele lijst van wat je in het car key memory kunt aanpassen.

oa

tijdsduur follow me home verlichting

auto stoelverstelling bij verschillende sleutels

airco settings

etc etc

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.