Ga naar inhoud

Chroom stripje


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hij vroeg 125 voor de spiegel en de binnenspiegel van de M bij de dealer kost een nieuwe spiegel via een vriend van mij 150e dacht ik dusja en de binnenspiegel weet ik niet iedereen wil die onderdelen graag das het rotte juist en die handelaar had ze moeten opsturen want ik woon in brabant en heereveen ligt ongeveer 250km verder!! gr pat

Link naar reactie

Sorry Patrick wist niet dat jij er ook achter aan zat hij heeft het zeker over een ander geintresseerde gehad die maandag eerst bij de dealer ging informeren en nog van zich zou laten horen en toen ik de eerste keer belde zei hij ook van er is eerst iemand anders waarschijnlijk omdat ik om de hoek woon en ze meteen kwam halen hij zo heeft gehandeld.Hoop alleen dat het chroomstripje leverbaar is.

Groet huub

Link naar reactie

dat stripje is niet leverbaar los is mij verteld! je hebt groot gelijk dat je ze bent gaan halen zou ik ook doen zeker voor dat geld! had ook nog gevraagt voor voorbumper enzo maar dat was nie meer te redden alleen spiegel en binnenspiegel zag er dat wel nog een beetje goed uit of niet? ik wil ze ook wel voor meer van je over kopen dat chrome stripje heb ik zo te pakken! ;) haha

gr pat

Link naar reactie

ja heb het daar gevraagt bij dealer zwartepoorte in roosendaal als je er op wild verdienen hoor ik het wel ;) wat vroeg hij aan jou voor die spiegel en binnenspiegel? gr pat

Link naar reactie

€100 voor de buitenspiegel maar vroeg ook een tientje voor de knipperlichten en kreeg ze voor €5 mee.hij deed Bmw voor de hobby erbij en doet hoofdzakelijk in Renault en de Bmw specefiek de ;) modellen.Maar van beide auto's was weinig over de motoren waren nog wel goed :lol: maar hij heeft wel door dat het roversgoed is de :huh: QP/R spullen hij gaat er zeker om zoeken en waarschijnlijk zijn prijzen naar aanpassen hij wist er nu niks van zei hij tegen mij.Ga maandag maar eens moeite doen bij de dealer en anders wacht ik Ebay.de af wat daar word aangeboden

Link naar reactie

ja die spullen brengen zeker geld op iedereen die liefhebber is en graag wat knutselt wil deze dingen hebben maar de kieuwen kosten al 170 p st nieuw en dat vind ik toch iets teveel! zal hem weleens bellen en vragen of tie alles wil opsturen spiegel binnenspiegel en misschien middenconsole met de tellertjes weet jij of je die zo kunt aansluiten? zou jij anders die spiegel en binnenspiegel willen opsturen als ik geld overmaak naar je? ik zie het nie zitten om 250km te gaan rijden daarvoor en misschien dat we het zo kunnen oplossen? gr pat

Link naar reactie
ja die spullen brengen zeker geld op iedereen die liefhebber is en graag wat knutselt wil deze dingen hebben maar de kieuwen kosten al 170 p st nieuw en dat vind ik toch iets teveel! zal hem weleens bellen en vragen of tie alles wil opsturen spiegel binnenspiegel en misschien middenconsole met de tellertjes weet jij of je die zo kunt aansluiten? zou jij anders die spiegel en binnenspiegel willen opsturen als ik geld overmaak naar je? ik zie het nie zitten om 250km te gaan rijden daarvoor en misschien dat we het zo kunnen oplossen? gr pat

Lijkt mij beter dat je dat met de handelaar regelt wat betreft de onderdelen is het ook zijn verantwording wil niet graag de schuld krijgen over niet goed geleverd spul en denk dat dit bedrijf het wel netjes zou afhandelen want ze zijn zeker aangesloten bij een stiba oid en zullen meer onderdelen verzenden.

Link naar reactie
Volgens mij is dat chrome stripje niet los leverbaar. Had de verkoper hem echt niet meer, ook niet in 10 stukken? Is zeker wel te repareren.

Maar goed 50 euro is echt goedkoop....

Grtz, Marc

Heb net een sloper in Duitsland gemaild voor dat stripje de kieuw zag er beschadigd uit maar het chroomdeel oke. ;) word vervolgd en anders heb jij nog een setje onder je bed Marc leen ik voorlopig het chroomdeel van jou(ex Rob :lol: had toen ff serieuser moeten zijn,maar toen was het nog een voertuig van A naar B en een 1.8 member en geen last van het Pierresyndroom,dokter help. :lol: )

Link naar reactie

Huub,

we moeten even de reactie van Piérre afwachten.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat die pijl niet los te verkrijgen is in Duitsland.

Ik kom a.s. vrijdag weer bij Khol in Aachen, als je dan nog geen hebt gevonden Zou ik eens

kunnen vragen hoe het Zit.

Link naar reactie

Hopelijk lukt het je om die strip te vinden. Mazzel dat het al een zwarte was, scheelt je weer spuit kosten. En het staat errug stoer.

Montage is met 10min gebeurt. De klipjes en schroefjes die je met je originele kieuw loshaalt, gebruikt je gewoon weer. Kijk allen of je met die schrome strip ook de 'weerhaakjes' meekrijgt. Bij mij waren er een aantal gebroken, en ik heb daarom de uiteinden van plastic wasknijpers gebruikt. Dat werkt prima.

Link naar reactie
Marc leen ik voorlopig het chroomdeel van jou (ex Rob :lol: had toen ff serieuser moeten zijn,maar toen was het nog een voertuig van A naar B en een 1.8 member en geen last van het Pierresyndroom,dokter help. :lol: )

He-le-maal juist! ;)

Link naar reactie
Huub,

we moeten even de reactie van Piérre afwachten.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat die pijl niet los te verkrijgen is in Duitsland.

Ik kom a.s. vrijdag weer bij Khol in Aachen, als je dan nog geen hebt gevonden Zou ik eens

kunnen vragen hoe het Zit.

Wat ik zo op de ETK kan zien is die chroomstrip niet los te krijgen, zal Huub toch zijn succes op het www moeten beproeven, maar daar is ie al aardig vaardig in :lol:

Suc6.

Pierre

PS: Huub je had je niet zo moeten verzetten tegen het P-virus dan had je allang die kieuwen gehad :lol: ;)

Link naar reactie
ja heb het daar gevraagt bij dealer zwartepoorte in roosendaal als je er op wild verdienen hoor ik het wel :lol: wat vroeg hij aan jou voor die spiegel en binnenspiegel? gr pat

heb jij misschien die blauwe QP daar gekocht :lol:

Link naar reactie
Gast Gast_Z3 coupe' freak
ja heb het daar gevraagt bij dealer zwartepoorte in roosendaal als je er op wild verdienen hoor ik het wel  :lol:  wat vroeg hij aan jou voor die spiegel en binnenspiegel? gr pat

heb jij misschien die blauwe QP daar gekocht :lol:

nee die was nogal duur ben er wel geweest maar vond het niet zo'n mooie beige leer oranje knippers bijna een ton gelopen en 26000e nee das me iets teveel! heb nu een zwarte van 11-99 met 76000km met witte knippers M wielen schuifdak glas M onderstel stuur enzenz voor bijna 10000e minder gr patrick

Link naar reactie
Huub,

we moeten even de reactie van Piérre afwachten.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat die pijl niet los te verkrijgen is in Duitsland.

Ik kom a.s. vrijdag weer bij Khol in Aachen, als je dan nog geen hebt gevonden Zou ik eens

kunnen vragen hoe het Zit.

Zedri is back :offtopic:

Die chroomstrip in duitsland was al weg en bij de dealer niet los verkrijgbaar losse kieuw kost €195 ex

Maar heb wel geduld en ga maandag wel een :D bumper bestellen €471 inc. met alle toebehoren zoals remkoeling en roostertjes :cool:

Link naar reactie
:D bumper bestellen €471 inc. met alle toebehoren zoals remkoeling en roostertjes :cool:

Als het Zou kunnen wilde ik nu al de :offtopic: Zien..... :lmao:

Die Huub is goed beZig :kewl:

Link naar reactie
Huub die vent in Friesland heeft ook nog een  :offtopic:  motor liggen :kewl:  :lmao:  :foto:  :m:

Wel 2, Pierre is wel stoer in de fun gelb Z1 Z1 :D 3.2

Link naar reactie
Huub die vent in Friesland heeft ook nog een  :offtopic:  motor liggen :kewl:  :lmao:  :foto:  :m:

Wel 2, Pierre is wel stoer in de fun gelb Z1 Z1 :D 3.2

Heb hem nog gebeld, een motor had ie al verkocht, de Z1 kan niet meer dan 240pk hebben helaas en moet origineel blijven of weer snel origineel te maken zijn ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.