Ga naar inhoud

Chroom stripje


Huub

Aanbevolen berichten

Ga nu ff :D kieuwen ophalen bij een sloop QP maar er mist een chroom stripje bestaat dat los wie weet dat ,dank alvast Zal zien wat er nog meer is :kewl: ( 5 tientjes :D )

Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lederen Stoelen?

Is dat die wagen die op marktplaats stond?

Ik lijk wel een lijkenpikker :D

Ben net terug uit Herenveen(oudehaske)en heb twee Z3MQP's mogen aanschouwen de qp's waren behoorlijk gekreukt van de een was een roadster gemaakt door de brandweer en een stoel was oke Rood zwart en twwee kieuwen(de mijne nu :D €50)

twee witte zijknipperlichten €5 en voor de rest is het schroot.De :D bumper had jmg een knikje en durfde het niet aan word dus een nieuwe bij mij.En er was nog een hele :kewl: spiegel

Link naar reactie
en een stoel was oke Rood zwart

Huub, was dit toevallig een stoel zoals de mijne (zie gallery)? Rood/zwart leer maar dan met een reliëf?

Nee jammer genoeg niet dacht wel ff aan je maar dit is een stoel uit een :D QP nmi is dat een ander model :D

Link naar reactie
Enig idee hoeveel die voor de spiegel vraagt Huub? Is altijd mooi meegenomen.

Misschien een adress, email of telefoonnummer?

.

Hij vroeg 100 euro maar als je ff onderhandeld ;) heb een nummer voor je zijn naam Hotse zie hieronder zie anders op marktplaats hij heeft z3M velgen voor 800 euro

zie hier

Link naar reactie
Gast Gast_Z3 coupe' freak

shit huub je hebt ze net voor mn neus weggekaapt!!! ik belde hem en zou hem vanmiddag terug bellen omdat ik 1st ff de dealer zou bellen voor dat stripje wat niet los te krijgen is bel ik terug heeft tie ze verkocht!!!! ik pak er weer mooi naast! kutzooi!! had voor 175e de rechter spiegel binnenspiegel en kieuwen!! hier baal ik echt van!!!

Link naar reactie

Ik ben genoodzaakt de auto te verkopen ivm herseninfarct en er geen zicht is op ooit nog zelf te rijden.

Bovenstaande tekst staat op het Bulletin Board van de Z3 club. Lijkt me ernstiger dan een deal die niet doorgaat...

Link naar reactie
Gast Gast_Z3 coupe' freak

nee ben nie boos op huub die heeft groot gelijk! alleen slaat het nergens op van die vent maarja dan haal ik de binnenspiegel maar en de rechterbuitenspiegel die waren nog heel! he huub weet je of er op die andere de kieuwen ook nog zaten?? gr patrick

Link naar reactie
Gast Gast_Z3 coupe' freak

ja tuurlijk ik had het nie eens gelezen sorry....was gewoon ff pist toen ik het leesde dat huub ze had gun het hem natuurlijk van harte maar was vooral ff pist op die handelaar waar ik al een afspraak mee had! dat andere is natuurlijk veel erger dat gun je niemand!! gr pat

Link naar reactie

uhm ik heb natuurlijk liever die spiegel zelf maarja....als hij het net zo doet als vanmorgen zit het er dik in dat ik er weer naast pak!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.