Ga naar inhoud

Lenterit 21 mei 2005


Raketman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het lijkt me inderdaad leuk om naar het verre zuiden af te reizen. Alleen één probleem ... zoek een kaartlezer! Ik zit zelf achter het stuur én kan mijn zoontje van 11 moeilijk als kaartlezer meenemen.

Laat eens horen wie er nog meer gaan uit het Noorden. Wie weet kan ik een gewillig slachtoffer vinden die met me mee gaat.

Groetjes,

Cora

Link naar reactie

Dank voor het aanbod. Ik heb al een VDO Dayton navigatiesysteem maar .... die gebruik je toch niet tijdens een toer? Wedden dat ik dan een hele andere rit rijd als al de andere rijders? Ik kan eigenwijs zijn; mijn nav.syst. is eigenwijs! Wel gezellig trouwens zo'n systeem; altijd iemand om een pittig gesprek mee te voeren (zonder weerwoord, alleen "draai om" :D )

Ik bel wel even rond om te vragen wie een dagje met me mee gaat. En wacht nog op het antwoord van Huub (de andere Noorderling).

Nog even een stukje topografie voor de Zuiderlingen: de Noordoostpolder is nog (net) geen Friesland.

Link naar reactie
Ik bel wel even rond om te vragen wie een dagje met me mee gaat. En wacht nog op het antwoord van Huub (de andere Noorderling).

Ben niet een toertochtrijder en dit lijkt mij een redelijk groot evenement zie het niet zitten Raketman.Zie liever een leuke meeting met R/C members dan ben ik van de partij :D

Link naar reactie
Ben niet een toertochtrijder en dit lijkt mij een redelijk groot evenement

Het houdt een beetje het midden tussen een rally en een toertochtje. Beslist niet massaal. Vorig jaar 22 auto's.

Intussen word ik wel erg benieuwd naar zo'n R/C meeting! :lol:

Link naar reactie
Ben niet een toertochtrijder en dit lijkt mij een redelijk groot evenement

Het houdt een beetje het midden tussen een rally en een toertochtje. Beslist niet massaal. Vorig jaar 22 auto's.

Intussen word ik wel erg benieuwd naar zo'n R/C meeting! :lol:

Voor deze toertocht moet er worden kaartgelezen, ook met bol/pijl. Als ik mijn vrouw meeneem en zij moet de kaart hanteren, zal de relatie zwaar onder druk komen te staan! :lol: ;)

Link naar reactie

Dat wil jij niet weten! Ze heeft het nog over een vakantie in de USA van ca. 10 jaar geleden! En daar is als het tegenzit een afslagje missen een omweg van ca. 60 km! Ik was niet blij en daarmee zij ook niet. <_<

Link naar reactie
Raketman, heb je deze misschien ook in een groter formaat?

Nee, groter en/of met hogere resolutie heb ik nog niet gevonden. Ik zag deze op zroadster.com. Het gaat om een BMW-reclame van het Spaanse bureau SCPF (Segarra, Cuesta, Puig y Fernandez de Castro S.L.) die in 2000 in Cannes een Lion d'Or heeft gewonnen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Weet je trouwens waarom de Z3 zo heet?

"Im Z1 debütierte die sogenannte zentralpunktgeführte, sphärische Doppelquerlenker-Hinterachse, die als Z-Achse im BMW 3er berühmt wurde."

achse.jpg

Link naar reactie

Ja, de Z1 kreeg toen een hele nieuwe achterasconstructie Z-as genoemd, deze werd toen ook gebruikt in de e36 en verder ontwikkeld in de huidige modellen.

Het leukste is dat men voor de Z3 toen maar weer de oude e30 achteras is gaan gebruiken om toch weer wat meer kofferruimte te creëren. :D

Mensen vragen/vroegen me ook wel eens als de Z1 voor het eerst zien, is dit de opvolger van de Z3??? :D

Link naar reactie
Het leukste is dat men voor de Z3 toen maar weer de oude e30 achteras is gaan gebruiken om toch weer wat meer kofferruimte te creëren. :D

Nou zeg, dus onze Z is helemaal geen Z?? :D

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik weet niet helemaal of ik nu onzin klets, maar het is toch een starre achteras? Ik heb begrepen dat ze in de nieuwe Ford Mustang expres ook een (ouderwetse) starre achteras hebben gemonteerd. Dit om het driftgedrag te bovorderen. (en omdat het goedkoper is)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.