Ga naar inhoud

Audio vraagstuk


Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik eigenaar van een M Coupe. Hierin zit de standaard radio met cassette.

Nou wil ik deze graag laten zitten, mooi origineel en niet diefstal gevoelig.

Toch wil ik graag een goede audio set in (laten) bouwen.

Graag wil ik radio, mp3 en bluetooth telefoon functionaliteiten.

Ik zit zelf te denken aan een Kenwood KOS-A210 met een goede versterker & bluetooth module.

http://www.kenwood.nl/products/car/multimedia/oem/KOS-A210/

Heeft iemand ervaring met een oplossing als dit?

alvast bedankt!

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb ook het idee een goede radio met USB etc. in te bouwen, maar heb absoluut geen trek in een "flitslichtboenkaboenkaradio" in mijn dashboard. Nu heb ik het volgende bedacht. Radio/cassette laten zitten, maar afkoppelen en een nieuwe radio inbouwen in het handschoenenkastje.

Is dit een idee?

Hans

Link naar reactie

Daar heb ik nog niet eens over nagedacht, het idee klinkt erg goed.

Als je gaat werken met een multimedia-iets dan zit daar doorgaans geen aansluiting op voor een antenne (voor de radio).

De oplossing die jij schetst heeft dat natuurlijk wel.

Bedankt voor de denkrichting! :-)

Link naar reactie

Hoi luitjes,

Wat jullie ook kunnen doen is als het alleen voor mp3 spelerfunctie is, is een fm modulator op de antenne zetten van de radio casette. Je radio en casette functie blijven behouden en via een in te stellen radio frequentie kan je van mp3s genieten. Een nadeel is dat het geluid van de mp3 niet meer digitaal is, maar met de standaard speakers hoor je dat toch niet zo erg.

Succes

Leon

Link naar reactie

Hahaha, ik ben er nog steeds trots op hoor, maar die uitvoering is niet voor iedereen weggelegd.

Nu hebben Marco en Marjon een Coupé, dus het is sowieso al een 'not for everyone'-auto, maar om er dan ook nogeens zoiets in te bouwen...

... zo wel passend zijn eigenlijk ja :thumbup:.

Link naar reactie

Echt supermooie oplossing! Nou ben ik geboren met minimaal twee linkerhanden, dus het openmaken van een radio lukt me zeker, het dichtmaken zeker niet :thumbup:

Maar we hebben er weer een optie bij!

Thanks

Wat ben je toch bescheiden Bart... :thumbup:. Drie voorstellen en je vergeet de mooiste direct te plaatsen. Dus bij deze: klik
Link naar reactie

Is wel een hele mooie oplossing, Misschien Bart even aardig aankijken en vragen of hij even wil helpen, :thumbup:, voor een kleine vergoeding en misschien een BBQ aanbieden :thumbup:

Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Een andere oplossing is Boston accoustics woofers en tweeters erin steken + versterker in koffer.

mijn radio/cd is een kenwood.

http://www.youtube.com/watch?v=SMox4iZThq4&list=UUJSq0xkSqWNIYJG5EFfVP9Q&index=3&feature=plcp

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.