Ga naar inhoud

Autorai 2011


IvoZ3

Aanbevolen berichten

BMW OP DE AUTORAIpersbericht

MET VIJF BEURSPRIMEURS.

Van woensdag 13 tot en met zaterdag 23 april zijn op de BMW stand in Hal 11 van de AutoRAI maar liefst vijf Nederlandse primeurs te bewonderen. Dat begint met de

340 pk sterke BMW 1 Serie M Coupé.

Ook de X1 xDrive28i met zijn even krachtige als zuinige viercilinder turbomotor is er.

Zakelijke rijders zullen vooral oog hebben voor de 320d Touring EfficientDynamics Edition - energielabel A, 20% bijtelling.

En de grote publiekstrekkers zijn ongetwijfeld de BMW 6 Serie Cabrio en de speciaal voor Nederland ontwikkelde M3 Coupé Track Edition.

Maar of de :( 5 concept er is nog maar de vraag want...:

ONTHULLING: 19 APRIL IN SJANGHAI.

In China presenteert BMW het studiemodel van de nieuwe BMW M5. Het concept laat er geen twijfel over bestaan dat BMW werkt aan een nieuwe benchmark onder de high performance sedans. Van buiten is de BMW Concept M5 te herkennen aan extra grote luchtinlaten, een decent gemodificeerde voor- en achterzijde en 20 inch wielen. De V10 van de voorganger maakt plaats voor een hoogtoerige lichtmetalen V8 met BMW TwinPower Turbo die samen met een zeventraps M Dual Clutch Transmission en een actief M differentieel zorgt voor ongekende prestaties. En dat alles met een 25 procent lager

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody

Ben er vandaag geweest, 't was wel leuk.. maar nou ook weer niet super.. :mellow:

Ferrari FF is in het echt nog mooier dan op de foto's.. :thumbup:

BMW 6serie vind ik gewoon ronduit lelijk.. :sick:

BMW 1M ziet er echt goed uit! :punk:

Nieuwe Audi A6 ziet er gelikt uit.. :thumbup:

Wiesmann is nog steeds super mooi!! :wub:

Merc. SLS e-cell (schrijf ik dat goed?) mooie auto, lekker opvallend kleurtje.. :clown:

En zo'n Bugatti blijft indrukwekkend.. :peace:

Zo dat lijkt me wel een goede samenvatting, al het andere spul wat er staat is niet zo bijzonder.. :rolleyes:

Link naar reactie
Zo dat lijkt me wel een goede samenvatting, al het andere spul wat er staat is niet zo bijzonder.. :lol:

Ben ik toch niet geheel met je eensch... er stond toch nog heul veul meer mooi spul ( jong + oud):

- Aston Martin DBS nog wat ( felblauw)

- Lexus LF-A

- Mercedes C Coupe / CLS...zagen er erg gelikt uit

- Alfa Romeo 8C cabrio

- Jaguar XKR in speciale uitvoering ..ff vergeten welke het was

- Range Rover Evogue ....erg leuk bakkie

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Er stond ook inderdaad nog wel meer, maar die interesseren me niet zo.. om heel eerlijk te zijn.. :lol:

't was bij sommige stands ook zo druk, dat ik dacht.. laat maar, doorlopen.. :hamer:

Link naar reactie

Ik had gister gelukkig nog een extra uurtje (17:00 - 18:00)...waardoor ik gelukkig nog wat extra tijd had om overal rustig te kijken...

Ohh de Fisker Karma...sprak mij toch ook wel aan...erg aparte wagen om te zien...in de goede zin van het woord.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.