Ga naar inhoud

Gezocht: M-stoelen


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Omdat hetgeen ik voor onmeunig hoge prijzen op Marktplaats, eBay, Duitse fora etc. zag staan, uiteindelijk toch niet bleek te zijn wat ik ervan verwachtte, maar even hier een oproep.

Wie heeft er nog 2 originele M-stoelen sportstoelen (dus met dwars stiksels) staan die in een '97-er kunnen worden ingebouwd. Voorkeursvolgorde: zwart/zwart, zwart/estoril, zwart/rot. Liefst voorzien van bijkleurende deurpanelen (bij zwart niet persé noodzakelijk). Zijwangen dienen heel te zijn, alsmede alle electra volledig functioneel. Lichte instapslijtage is op zich niet zo'n probleem.

Indien je geen M-stoelen hebt maar wel de M-line sportstoelen, dan is zwart/zwart ook een mogelijkheid. Schroom niet om mij even te PM'en.

Richtprijs: € 600,00 tot € 800,00

Thx!

Rob

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

^ Ja, al contact mee gehad. Staan op mijn lijstje, maar in eerste instantie toch even kijken naar de M-stoelen. thx anyway ;)

Link naar reactie

Als je niets kan vinden is dit misschien een optie?

De orginele stoelen laten bekleden en veranderen van vorm.

Voordeel hiervan is dat alle kleurstellingen mogenlijk en de bekleding is gloednieuw.

bij evt. intresse geef ik graag het adres door.

Gr. Aljen

foto0008qy.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
Als je niets kan vinden is dit misschien een optie?

Hmmm, is ook nog een idee idd. Kunnen ze ook de vorm maken van de M-stoelen en heb je een indicatieprijs?

Link naar reactie
  • Administrator
Niet naast de deur.

Ik zag Engelse Ponden en dacht: ah, UK, dat is te doen. Zie ik ineens Litouwen staan ;).

Zijn hier toevallig nog truckers die die kant wel eens opgaan? ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.