Ga naar inhoud

LINKED IN BMW MEETING 8 Mei 12:00 Zeist


RiVaDu

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Misschien een idee om je openingstopic gewoon aan te passen ipv telkens een nieuwe lijst te plaatsen?

En misschien is het ook niet zo'n gek idee om je inderdaad eens gewoon voor te stellen hier ipv als mysteryposter in de weer te zijn... :(

Link naar reactie
  • Administrator

Ik denk nog een paar andere hier van het forum die erin staan en zich niet hebben aangemeld :D

Link naar reactie
beetje vreemd op meer dan 20 andere fora is deze post elk jaar weer, meer dan welkom geheten

zoals ook de aanmeldingen laten zien.

Een post op meer dan 20 fora's, dat is te zien aan de aanmeldingen, dat is nog geen 2 per fora

Link naar reactie

ja weinig he :thumbup:

gelukkig wel anders word die tourit zo traag gereden

beter een klein groepje met wat diversiteit

dan is het lekker gezellig

en het heeft afgelopen 3 jaar altijd met waardering verlopen.

hij staat 3 weken online dus dat zijn er dan wel meer 10 per week

het is maar hoe je het bekijkt.

ik krijg een beetje het idee dat de Z3 rijders toch een wat andere kijk erop hebben

ik zal ze niet allemaal over een kam scheren

maar ik laat de pret niet drukken en jullie zijn nog steeds van harte welkom

als jullie niet bij moeders op bezoek moeten.....

Link naar reactie
  • Administrator
gelukkig wel anders word die tourit zo traag gereden

Ik kan uit ervaring melden dat er met 50 auto's behoorlijk doorgereden kan worden

beter een klein groepje met wat diversiteit dan is het lekker gezellig

Volgens mij moet je gezelligheid maken en hangt dat samen met de personen die zich hebben aangemeld. Als die bijv. stuk voor stuk allemaal sjacherijnig zouden zijn, kun je die gezelligheid ook wel vergeten :thumbup:

Link naar reactie
ja weinig he :thumbup:

.....

als jullie niet bij moeders op bezoek moeten.....

Humor :thumbup:

Je moet het zo zien: je kwam een beetje uit de lucht vallen en dat wekte enige argwaan. Inmiddels is wel duidelijk dat je echt een rit organiseert en dat er een forum-member al eens is mee geweest (die zich nou natuurlijk niet meer durft te melden omdat de Baron even wat lekker grafische middeleeuwse anti-inspiratie middelen in het vooruitzicht heeft gesteld... :lol: ).

Ik wens je een gezellige rit en hoop dat je zult merken dat de Z3 rijders hier eigenlijk helemaal niet zo'n andere kijk op na houden, maar dat ze zich soms wel een beetje vreemd uiten op dit forum :stupid:. Mea culpa, overigens (voordat dit topic daar weer op ontspoort).

Plaats ook vooral geen foto's na de rit, want dan is volgend jaar misschien de beer helemaal los en krijg je zoveel aanmeldingen dat het weer zo'n lange treuzelrit wordt...

Link naar reactie

thanx ga er zeker een leuke dag van maken

toevallig ken een autoweek fotograaf en een oud autoweek redacteur die sinds kort bij auto visie is gaan werken.

beide maar eens benaderd.... misschien levert het wel een leuk artikeltje op maar dat weet je maar nooit

de auto van mij en mijn meisje (met wat rivaliteit) is ook een atikel met wat fotos voor geschreven al een half jaar geleden maar nog niet geplaatst

maar ja dat is toch altijd maar afwachten of het erin komt

PS Meetings komen toch altijd een beetje uit de lucht vallen....

Link naar reactie
PS Meetings komen toch altijd een beetje uit de lucht vallen....

Nou, meetings komen soms uit de lucht vallen - hoewel er sommige al redelijke klassiekers aan het worden zijn hier.

Maar het komt zelden voor dat de organistor van een meeting zo uit de lucht komt vallen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.