Ga naar inhoud

Line in op BMW Philips Business RDS


Aanbevolen berichten

In navolging van Tja's fix op een Reverse RDS met Line-In, heb ik mijn recent gedecodeerde business RDS ook maar even omgebouwd:

Line_in_op_business_RDS.jpg

nou ja, tape gedeelte eruit rossen (wat moet je ermee!?) en de Duitse handleiding volgen.

Werkt prima dus dit is een tip voor een ieder die naast de wisselaar op zijn business ook liever mp3 of iets dergelijks wilt aansluiten ipv het ooit-zo-hippe tapedeck.

Ik gebruik een HTC Desire HD voor muziek en bellen:

Mijn telefoon kreeg al stroom via een omvormer achter de radio waarvandaan een mini-usb subtiel het dashboard uitkomt.

Handsfree en line-in werkt nu helemaal!

What a day!

Link naar reactie
  • Reacties 1
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Ik heb een probleem. Ik kan niets. Wat mijn ogen zien, vernielen mij handen! Het heeft voordelen om je eigen beperkingen te onderscheiden. Dit gezegd hebbende lijkt mij deze oplossing uitstekend. Ik heb al twee cassettes versleten en ben nimmer tevreden geweest over het geluid van mijn Ipod. De vraag: Wie kan dit tegen een financiele vergoeding voor mij maken, Incluis het uit- en inbouwen van mijn radio !

O ja, je wil het niet geloven: Ooit heb ik examen gedaan voor monteur motorvoeruigen ijn Voorschoten (42 jaar geleden) Ik slaagde voor het theoriegedeelte, het praktijk gedeelte was niet aan mij besteed!

Ik verneem wel.

Hans

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.