Ga naar inhoud

Zymol producten


Ivo

Aanbevolen berichten

177.jpg

Omdat Vertar in UK zo schandalig duur is, ga ik voor mezelf (weer) wat Zymol spul grijs importeren vanuit de USA. Wie wil er meedoen, om zo verzendkosten te delen?

In de USA is het (zelfs met BTW, import verzend- en inklaringskosten) naar schatting toch nog +/- 10% of meer goedkoper (hoe meer we bestellen, hoe beter natuurlijk).

Graag ff je interesse onderaan opgeven, alleen leden natuurlijk.

Over een week ga ik voor alle spullen een offerte vragen en dan wordt het eventueel definitief.

Ik ga nu niet uitleggen wat Zymol is, daar is internet voor;

http://www.zymol.com

http://www.vertar.com

Grtz,

Ivo

Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wacht even de richtprijzen af, want ik betwijfel nog steeds of dat spul zo veel meerwaarde geeft dan mijn system easy polish. Wanneer het niet al te gek de spuigaten uitloop wil ik wel eens zo'n waxje proberen. Altijd fijn voor als je de auto gaat verkopen, geeft toch wel een meerwaarde.

Link naar reactie
Ik wacht even de richtprijzen af, want ik betwijfel nog steeds of dat spul zo veel meerwaarde geeft dan mijn system easy polish. Wanneer het niet al te gek de spuigaten uitloop wil ik wel eens zo'n waxje proberen. Altijd fijn voor als je de auto gaat verkopen, geeft toch wel een meerwaarde.

ik ben wel geïntresseerd in den ziemel. Ligt er natuurlijk aan wat er in den aanbieding is. :lmao:

Link naar reactie

Jongens,

Prijzen zijn natuurlijk te zien op de Vertar website, haal daar ongeveer 10% vanaf en je weet de max. prijs. Simpel toch?

@ Not2fast: de starters kit (zoals ik heb) of de complete kit (zoals Dylotic heeft)

Link naar reactie

@Super, tja ik kan wel Vertar doorverkoper worden, maar dan betalen jullie nog steeds te veel geld. Ik krijg dan alleen wat geld (comissie) van elke verkoop.

Leuker lijkt me dat we allemaal wat goedkoper die produkten kunnen kopen :D

Z3 Starter's Kit koop ik voor US$ 100,- (daar komen helaas dus nog BTW, invoerrechten, inklarings- & transportkosten bij). Kost bij Vertar UKP 99,- (ongeveer EUR 144,-) ex transport van UKP 25,-.

:)

Link naar reactie
Ik ga voor de complete kit, voor de ZZZ (uiteraard...)

Begrijp ik het goed Ivo: £ 226,- x 1,5 = € 339 -/- 10% = € 305?

als richtprijs, klopt dit inderdaad :rolleyes:

Link naar reactie
Kun je de complete kit niet in dollars betalen in plaats van engelse pond?

Met de huidige dollar koers scheelt dat aanzienlijk!

Welkom Remmus,

Lees eerst dit topic nog eens goed door :lmao: :lmao:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

OK,

prijzen;

The Z3 Starter Kit  is  $99.99US

The Z3 Complete Kit is $226.

zymol clear 16oz is $35.

Ik denk dus dat dit EUR's worden en dan nog een tientje ofzo voor het transport.

Is dus stukken goedkoperie dan in de UK. Wie wil wat, ik ga volgende week bestellen :birthday:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Afgelopen zondag mij auto met Wax-oyl gedaan.

"Uw auto blijvend jong met een Waxoyl Car Care behandeling met 3 jaar garantie op glans en kleur! Autocleaning Ronald van Rootselaar kan uw auto aan de buitenzijde voorzien van een hoogglanzend en moeilijk doordringbaar Waxoyl 100+ lakpantser. Door deze lakverzegeling is de lak beter bestand tegen negatieve invloeden van buitenaf, zoals schadelijke UV straling, zure regen, modder, pekel en luchtverontreiniging. Door een grondige behandeling met Waxoyl 100+ blijft de laklaag diep glanzen en blijft de kleur behouden. Reinigen met een goede autoshampoo is voldoende voor een blijvend resultaat. U bespaart dus aanmerkelijk op uw onderhoudskosten."

http://www.waxoyl.com/nl/produkte/100plus.htm

Waxoyl Car Care • Lakverzegeling behandeling, voor nieuwe auto, vanaf € 185,-

Zal dus wel goed zitten :lol: :D

Link naar reactie
  • 1 maand later...
OK,

prijzen;

The Z3 Starter Kit  is  $99.99US

The Z3 Complete Kit is $226.

zymol clear 16oz is $35.

Ik denk dus dat dit EUR's worden en dan nog een tientje ofzo voor het transport.

en ik had gelijk, woeiii lekker "goedkoop" waxen :drank::drank:

Link naar reactie

Willen jullie echt voor weinig een uistekende wax op je auto ? Eentje die weer een jaar echt bescherming biedt en glans geeft ? Moet je eens gaan kijken in de boten materialenhandel. Neem je voor € 15 een zout water bestendige wax mee waar ze boten mee poetsen.

Link naar reactie

Ik had wat last van wasstraat krasjes. (niet dat de Z ooit door een wasstraat gaat)

Ik heb daarom een flesje Sonax Extreme Polish 2 Sensitive gekocht.

Deze is bedoeld voor nieuwe lak (niet te vergelijk met b.v. een cleaner)

Het resultaat is echt verbluffend! Alle fijne krasjes weg!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.