Ga naar inhoud

Simota carbon airbox op S54 M coupe


maik

Aanbevolen berichten

De S54 M coupe klinkt toch wat te bescheiden. Een ander uitlaatsysteem zou een optie zijn, maar de ervaring met de simota carbon airbox op de 2.0liter is fenomenaal. Lekker stil als je rustig rijd, en het brult als je het gas in trapt.

Dus vanavond even op ebay aan het zoeken geweest en kwam daar een simota carbon airbox voor het s54 blok tegen:

link 1

link 2

deze is voor het s54 blok in de e46 m3, maar zou ik deze ook kwijt kunnen in de QP?

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Waarom kijk je niet voor een CSL airbox ? Denk niet dat de Simota past ivm het sluiten van je motorkap. De CSL box zou volgens mij beter moeten passen :unsure: . Volgens mij heeft Pierezz ook een airbox op zijn S54 dus wellicht dat hij nog wat advies zou kunnen geven?

CSL%20VAC%20box%203%20-W.jpg

Link naar reactie

Die optie was ik inderdaad al tegen gekomen, maar dat is mij iets te gek voor een beetje geluid.

vandaar dat ik vraag of de airbox voor de s54 E46 gaat passen of eventueel pas te maken is op de S54 :sleepy: QP.

Gisteren een en ander gelezen op engelse fora waarbij er interesse was deze op een Z4M te plaatsen, maar ben nog geen ervaringen tegen gekomen waarbij het geplaatst was.

behalve deze :unsure: :

Link naar reactie

Ja voor alleen geluid is de Mac uitvoering een beetje aan de dure kant. Je krijgt er echter ook zo'n 35 paardjes bij :P

Is een perfekte kopie van de CSL airbox met alle CSL aansluitslangen en luchtfilter.

Het dure zit hem niet in de airbox maar in het afstelwerk voor de alpha n programmering op de rollenbank. Daar gaan vele uren inzitten. Alleen al de koude start instellen bijvoorbeeld kost al veel tijd, vanwege de milieueisen loopt dat bij de S54 middels een flink aantal lines of code :blink:

Moet zeggen rijd er nu inmiddels een paar jaar mee rond tot volle tevredenheid over de power en de sound ;)

En ja het oog wil ook wat:

img2699hh7.jpg

Je moet maar eens komen luisteren. :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.