Ga naar inhoud

Velgen Testen


dylotic

Aanbevolen berichten

BBS_LM_Z3M.jpg

BBS_RSGT_Z3M.jpg

BRAYTON_VISION_Z3M.jpg

HAMANN_PG3.jpg

HARTGE_CC.jpg

SCHNITZER_RS3.jpg

BBS_CH.jpg

BRAYTON_MAGIC_RACING.jpg

BRAYTON_SPIRIT.jpg

Ik heb dit gedaan om zelf een keuze te kunnen maken waar ik helaas nog niet uit

ben. Dacht dat jullie dit mischien ook wel een leuk overzicht vonden.

Mocht je nog velgen weten post het even dan zet ik hem erbij.

Zie eigenschappen foto voor merk_type velg!

Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

NMI moet je nog ff verder zoeken wat velg betreft want in combinatie met Estoril vind ik het toch anders combineren dan zwart maar het moet zeker 19"worden

Link naar reactie

Niet omdat ik ze zelf heb maar volgens mij staan de BBS CH heel erg vet onder je B) maar dan achter wel met een 10J die zijn een stuk dieper dat in combi met Estoril :(

e7_1.JPG

Link naar reactie
spaak = oud = fout :lol:

Visions zijn gewoon mega vet, je ziet ze tenminste niet op iedere golf :rolleyes:

Ivo, zie je maar weer dat smaken verschillen, maar die Visions vind ik mega lelijk, passen met die rare hoeken meer bij het Bangle design van de nieuwere BMW's, je moet niet proberen met een moderne velg een autodesign uit een bepaalde tijd te moderniseren, dat is pas FOUT B) ,

de iets minder rigoreuze vorm van de Hamann PG3 vind ik trouwens wel weer super, maar daar zit ook weer een mooie velgrand aan :D :D :D

Verder ben ik door mijn jarenlange velg ervaring toch wel erg overtuigd van de BBS kwaliteit, hier gaat het niet in eerste instantie om het design maar ook om zaken zoals gewicht en kwaliteit, is niet zo maar een tuner die een velgje in Italie laat maken dat leuk staat B)

Link naar reactie
die breyton visions in 19 inch voor onder een 2.8 wat kost dat ???

sander

volgens de prijslijst denk ik +/- EUR 2.200,- (afhankelijk van de breedtes).

Maar ik heb eens een aanbieding gehad voor mijn MC (andere breedte en ET waarden) voor EUR 1.800,- :rolleyes:

Link naar reactie
ik vind deze erg mooi al zal het wel niet de gewenste kwaliteit zijn.

fa_1.JPG

Vind het wel een wickie de viking wiel :rolleyes:

ter info,

In de 78-delige van 1975 t/m 1979 door de KRO uitgezonden tekenfilmserie 'Wickie, de Viking' is Wickie de zoon van Halvar, de leider van het vikingdorp. Deze had zich een meer dappere zoon gewenst dan de angstige Wickie. Maar als Halvar en zijn mannen op strooptocht in moeilijkheden raken (wat nogal vaak voorkomt) zijn het steeds de slimme invallen van Wickie, die hen telkens weer uit de brand helpt. Want Wickie mag dan wel bangig zijn, hij is reuzeslim! Daarom neemt Halvar zijn zoon zo vaak mogelijk mee op reis. Elke keer lijkt de bemanning, met o.a. de altijd ruziemakende Sven en Lars, weer in een uitzichtloze situatie terecht te komen. Maar dan krabbelt Wickie eventjes aan zijn neus en verkondigt dan met een stralend gezicht: "Ik héb 't!"av-132.png

Link naar reactie
BBS CH aangeboden moet je wel nieuwe voorbanden aan schaffen :rolleyes:

wordt wat te groot, met die bandenmaat :lol:

Daarom moet je nieuwe voorbanden aanschaffen met een 235/35tiger,die 275 achter moet toch passen misschien is de ET een probleem? :D

Link naar reactie
ter info,

In de 78-delige van 1975 t/m 1979 door de KRO uitgezonden tekenfilmserie 'Wickie, de Viking' is Wickie de zoon van Halvar, de leider van het vikingdorp. Deze had zich een meer dappere zoon gewenst dan de angstige Wickie. Maar als Halvar en zijn mannen op strooptocht in moeilijkheden raken (wat nogal vaak voorkomt) zijn het steeds de slimme invallen van Wickie, die hen telkens weer uit de brand helpt. Want Wickie mag dan wel bangig zijn, hij is reuzeslim! Daarom neemt Halvar zijn zoon zo vaak mogelijk mee op reis. Elke keer lijkt de bemanning, met o.a. de altijd ruziemakende Sven en Lars, weer in een uitzichtloze situatie terecht te komen. Maar dan krabbelt Wickie eventjes aan zijn neus en verkondigt dan met een stralend gezicht: "Ik héb 't!"av-132.png

:rolleyes:

Ik wacht nog even tot de beurs wat voller zit :lol: In de tussentijd probeer ik de

meest geschikte velg te zoeken.

Link naar reactie
Vind het wel een wickie de viking wiel :lol:

ter info,

In de 78-delige van 1975 t/m 1979 door de KRO uitgezonden tekenfilmserie 'Wickie, de Viking' is Wickie de zoon van Halvar, de leider van het vikingdorp. Deze had zich een meer dappere zoon gewenst dan de angstige Wickie. Maar als Halvar en zijn mannen op strooptocht in moeilijkheden raken (wat nogal vaak voorkomt) zijn het steeds de slimme invallen van Wickie, die hen telkens weer uit de brand helpt. Want Wickie mag dan wel bangig zijn, hij is reuzeslim! Daarom neemt Halvar zijn zoon zo vaak mogelijk mee op reis. Elke keer lijkt de bemanning, met o.a. de altijd ruziemakende Sven en Lars, weer in een uitzichtloze situatie terecht te komen. Maar dan krabbelt Wickie eventjes aan zijn neus en verkondigt dan met een stralend gezicht: "Ik héb 't!"av-132.png

Ook voor jou weet ik nog een paar mooie ronal wieltjes huub :lmao:

hubyteddy.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.