Ga naar inhoud

BMW carkit - nieuw onderdeel zoeken


Aanbevolen berichten

Ik heb een BMW carkit in mijn auto zitten (zo'n leren uitstulping aan mijn centerconsole), maar nu heb ik een andere telefoon die niet meer past. Wie weet of ik kan opzoeken waar ik zo'n nieuwe houder/kabel kan bestellen? Al de electronica zit wegegewerkt dus ik kan ook niet even snel een typenummer achterhalen.

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Super hou maar op met zoeken want wat je zoekt is er niet heb toen maar een 6210 gekocht maar die gaf te veel storing blijkt een slecht toestel te zijn en toen maar een 6310i maar dat is ook het laatste toestel wat er in deze carkit past,had mijn info bij de KPN gehaald.Leek mij ook zo simpel ander houdertje en klaar helaas.t

Link naar reactie

Das weer mooi niks B)

Ik heb nog wel een telefoon die er goed inpast, met een extra SIM, maar ik word een beetje SIMpel om eerst het ene toestel uit te zetten, dan de andere weer aan. Als je dit vergeet, blijven de telefoontjes maar naar een toestel komen.

Anders ga ik zelf maar eens met de soldeerbout aan de gang.

Link naar reactie
Super hou maar op met zoeken want wat je zoekt is er niet heb toen maar een 6210 gekocht maar die gaf te veel storing blijkt een slecht toestel te zijn en toen maar een 6310i maar dat is ook het laatste toestel wat er in deze carkit past,had mijn info bij de KPN gehaald.Leek mij ook zo simpel ander houdertje en klaar helaas.t

das niet helemaal waar denk ik. waarschijnlijk heb je een nokia cark 91. Daar is een convertor voor.

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/...ubmit1.y%253D13

Link naar reactie
Super hou maar op met zoeken want wat je zoekt is er niet heb toen maar een 6210 gekocht maar die gaf te veel storing blijkt een slecht toestel te zijn en toen maar een 6310i maar dat is ook het laatste toestel wat er in deze carkit past,had mijn info bij de KPN gehaald.Leek mij ook zo simpel ander houdertje en klaar helaas.t

das niet helemaal waar denk ik. waarschijnlijk heb je een nokia cark 91. Daar is een convertor voor.

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/...ubmit1.y%253D13

Verhaal was ook een jaar oud :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.