Ga naar inhoud

Gezocht: beige interieurdelen


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een paar zaken in beige.

Het gaat om de bekleding van de console. Nummer 3,4,5,6 in onderstaande plaatje. Die nummers verwijzen allemaal naar hetzelfde onderdeel. Het gaat me vooral om de rechter afdekking:

97.png

En verder zoek ik van die kapjes die de schroefgaatjes in de interieurbeplating afdekken. (alhoewel ik nu zie dat die geen drol kosten...) Nummer 17 in onderstaand plaatje:

299.png

Allemaal in beige dus.

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb trouwens als kleurcode Q3SN maar de interieurdelen zijn er in 2 soorten beige. BEIGE2 en DUNKELBEIGE. Weet iemand hoe ik er achter kom wat ik precies heb? De dealer kan het aan de hand van het chassisnummer niet zeggen. Althans, dat is wat ik nu te horen krijg.

Link naar reactie
Hoewel je het (nog) niet zoekt :

Op marktplaats staat een Beige persenning te koop

Ha! Grappig dat je er over begint. Ik heb een zwarte namelijk en ik wilde die aanvankelijk houden omdat ik met het idee rondliep om mijn beige interieur om te bouwen naar zwart. Maar dat vind ik bij nader inzien te veel werk. Dus nu wil ik mijn zwarte persenning misschien wel ruilen tegen een beige.....

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ha! Grappig dat je er over begint. Ik heb een zwarte namelijk en ik wilde die aanvankelijk houden omdat ik met het idee rondliep om mijn beige interieur om te bouwen naar zwart. Maar dat vind ik bij nader inzien te veel werk. Dus nu wil ik mijn zwarte persenning misschien wel ruilen tegen een beige.....

dat is toevalig ik denk er over mijn zwarte intereur om te zetten naar een beige/bruin vind ik mooier bij een boston groen als iemand eens wat weet eventueel compleet ruilen

incl zwarte persenning

Link naar reactie
dat is toevalig ik denk er over mijn zwarte intereur om te zetten naar een beige/bruin vind ik mooier bij een boston groen als iemand eens wat weet eventueel compleet ruilen

incl zwarte persenning

Ik denk dus over ombouw van beige naar zwart. Maar het lijkt me nogal een grote klus....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.