Ga naar inhoud

onderdelen bevestigingsset hardtop


Gast Leonard

Aanbevolen berichten

kan iemand mij een beschrijving of een foto laten zien van een

bevestigigssetvan een hardtop voor een z3 uit 96.

Ik kan namelijk de beugels voor achter kopen maar wat moet ik dan nog

meer hebben? (ok het dak, maar dat snap ik zelf wel)

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je de achterste al hebt heb je de belangrijkste komponenten al bij elkaar. Voorin de dakstijl komen twee schroeven die je overal bij iedere ijzerwarenzaak kunt kopen en als je het noodzakelijk vindt moet je nog een kabelset en schakelaar voor de achterruitverwarming kopen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast Car Gallery de Adelaar Apeldoorn

Ik heb al vaker gezien dat iemand gewone moeren in zijn raamstijl heeft gedraaid vind ik niet echt verstandig. Voor een luttel bedag van ik denk 2 Euro kun je bij de BMW dealer de originele torx bouten bestellen waar een rubbertje omheen zit waardoor hij er ook in blijft zitten als je je hardttop hebt gedemonteerd.

Als je een afspraak kunt maken bij mij in Apeldoorn zal ik gratis je voorbereidingsset monteren.

Vriendelijke groet, Levinus Makkinje

p.s. heb je al wel een hardtop ??

Ik heb eventueel nog twee zilvere staan,

Link naar reactie
Ik heb al vaker gezien dat iemand gewone moeren in zijn raamstijl heeft gedraaid vind ik niet echt verstandig. Voor een luttel bedag van ik denk 2 Euro kun je bij de BMW dealer de originele torx bouten bestellen waar een rubbertje omheen zit waardoor hij er ook in blijft zitten als je je hardttop hebt gedemonteerd.

Als je een afspraak kunt maken bij mij in Apeldoorn zal ik gratis je voorbereidingsset monteren.

Vriendelijke groet, Levinus Makkinje

p.s. heb je al wel een hardtop ??

Ik heb eventueel nog twee zilvere staan,

Bedankt voor het aanbod.

Ik ben nog in onderhandeling met iemand.

Groeten Leonard

Link naar reactie
Ik heb al vaker gezien dat iemand gewone moeren in zijn raamstijl heeft gedraaid vind ik niet echt verstandig. Voor een luttel bedag van ik denk 2 Euro kun je bij de BMW dealer de originele torx bouten bestellen waar een rubbertje omheen zit waardoor hij er ook in blijft zitten als je je hardttop hebt gedemonteerd.

Als je een afspraak kunt maken bij mij in Apeldoorn zal ik gratis je voorbereidingsset monteren.

Vriendelijke groet, Levinus Makkinje

p.s. heb je al wel een hardtop ??

Ik heb eventueel nog twee zilvere staan,

Hallo Levinus,

Ik ben in het bezit van een wiesmann hardtop gemonteerd ( aan de voorzijde )

met twee normale imbusbouten M6 overal te koop, niets mis mee.

Wat bedoel je met moeren in zijn raamstijl draaien , bij het monteren van een hardtop !!! ;) ;)

groet,

aad

Link naar reactie
Gast Car Gallery de Adelaar, Apeldoor

De originele torxschroeven gaan echt helemaal in je voorraamstijl en zijn konisch.

Er zit een rubbertje omheen waardoor hij gewoon in je raamstijl blijft zitten.

Als ie er weer uit moet kun je hem er gewoon van bovenaf weer uitdrukken.

Omdat de rubbertjes vaak poreus/kapot zijn heb ik er ooit een stuk of 20 bij BMW besteld. De kosten waren niet noemenswaardig. Als je je email adres geeft zal ik je een foto van de originele schroeven mailen.

Vr. gr. Levinus Makkinje

Link naar reactie
Gast Gast_leonard
De originele torxschroeven gaan echt helemaal in je voorraamstijl en zijn konisch.

Er zit een rubbertje omheen waardoor hij gewoon in je raamstijl blijft zitten.

Als ie er weer uit moet kun je hem er gewoon van bovenaf weer uitdrukken.

Omdat de rubbertjes vaak poreus/kapot zijn heb ik er ooit een stuk of 20 bij BMW besteld. De kosten waren niet noemenswaardig. Als je je email adres geeft zal ik je een foto van de originele schroeven mailen.

Vr. gr. Levinus Makkinje

graag, mijn adres is

lvdbroek [apestaart] mbctilburg [punt] nl

Hardstikke bedankt.

Leonard

> ik heb ff je mail adres spamveilig neergezet, Ivo :rolleyes:

aangepast door Ivo
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast Gast_Leonard
De originele torxschroeven gaan echt helemaal in je voorraamstijl en zijn konisch.

Er zit een rubbertje omheen waardoor hij gewoon in je raamstijl blijft zitten.

Als ie er weer uit moet kun je hem er gewoon van bovenaf weer uitdrukken.

Omdat de rubbertjes vaak poreus/kapot zijn heb ik er ooit een stuk of 20 bij BMW besteld. De kosten waren niet noemenswaardig. Als je je email adres geeft zal ik je een foto van de originele schroeven mailen.

Vr. gr. Levinus Makkinje

graag, mijn adres is

lvdbroek [apestaart] mbctilburg [punt] nl

Hardstikke bedankt.

Leonard

> ik heb ff je mail adres spamveilig neergezet, Ivo :cooltext:

bedankt voor de foto,s.

Nu kan het niet meer mislukken.

Groeten Leonard

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.