Ga naar inhoud

De Adelaar in Apeldoorn


Provily

Aanbevolen berichten

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Autobedrijf De Adelaar in Apeldoorn adverteert met Z3's met erg weinig km en erg lage prijzen.

Moet ik deze handelaar links laten liggen of is een bezoek de moeite waard?

Wie heeft ervaring met deze mensen?

Heb even op hun site gekeken, zitten nergens nummerplaten op, dus ga er vanuit dat het duitse auto's zijn waar nog een kenteken op moet.

Denk dat het BPM bedrag niet bij de prijs is inbegrepen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast Car Gallery de adelaar Apeldoorn

Ben een tijdje niet meer op de site geweest, erg jammer anders had ik direct kunnen reageren.

Wij verkopen inderdaad duitse auto's exclusief BPM. De Z3's die wij aanbieden zijn uiterst kritisch ingekocht en 90% met onderhoudshitorie. Wij hebben de afgelopen maand 12 Z3's verkocht waaruit denk ik wel blijkt dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is.

Bij een Z3 1.8 of 1.9 komt ongeveer 2.000,- Euro bovenop de vraagpijs voor BPM, RDW, verwijderingsbijdrage, CVO verklaring, nummerplaten etc.

vriendelijke groeten Levinus Makkinje

p.s. Op dit moment heb ik niet een Z3 meer op voorraad maar eventueel geintreseerden moeten maar regelmatig onze website bezoeken voor nieuwe voorraad.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.