Ga naar inhoud

Autorai 2005

dylotic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jawel, 11 februari ga ik daar weer eens een kijkje nemen :( Eens lekker in alle

BMW's gaan zitten..

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik ga er denk ik ook heen. NOg even vragen of een collega mee gaat. BMW s kijken uiteraard, maar dit jaar op uitnodiging de porsche hoek in. Ik wil wel eens in die Carrera GT zitten.

Geplaatst:

Sinds ik naar Essen ga, vind ik de RAI altijd tegenvallen. Je mag vaak niet in auto's zitten en ik mis de tuners :lol:

Dit jaar ga ik voor het 1st sinds jaren eens NIET naar de RAI :(

Geplaatst:

Er staat daar inderdaad een hoop wat me niet veel doet.

En het interressante spul staat achter hekken. :(

Geplaatst:

Ben dit jaar weer naar Brussel geweest, is veel gemoedelijker (minder druk) en ook veel meer auto's open, bijvoorbeeld ff in de 645i cabrio gezeten en de Merdeces SL :D

Geplaatst:
Ben dit jaar weer naar Brussel geweest, is veel gemoedelijker (minder druk) en ook veel meer auto's open, bijvoorbeeld ff in de 645i cabrio gezeten en de Merdeces SL :D

Hoop wel dat je een dikke scheet in die SL hebt gelaten :D

Geplaatst:

Zou deze 1 serie coupe er ook staan!!!!!

32960.jpg

Geplaatst:
Ben dit jaar weer naar Brussel geweest, is veel gemoedelijker (minder druk) en ook veel meer auto's open, bijvoorbeeld ff in de 645i cabrio gezeten en de Merdeces SL :blush:

Hoop wel dat je een dikke scheet in die SL hebt gelaten :D

Het verschil met de "normale" Mecedes stank ruik je toch niet.

SL: "Scheisse Langweilig". Oftwel [Huub] : Scheit vervelend.:blink:

Of Piérre moest even daarvoor een groot stuk "echte limburgse boeren uien vla" naar

binnen hebben gewerkt... :D

[met twee bolletjes biologische knoflook en olijven].

Geplaatst:

Beste stank heb ik meestal na een avondje stappen met heeeeel veeeel bier en dan een grote friet speciaal/oorlog/bickysaus of shoarma.

Trouwens die SLK viel me vies tegen, wat een grote hard plastik afdekkap voor het ingeklapte dak.

Ik blijf bij de slogan: Als ik Mercedes wil rijden roep ik een taxi :D

Geplaatst:

Ac-Schnitzer staat ook op de RAI. Eens kijken of ik een dealtje kan maken :)

Geplaatst:

Die front flippers zie ik wel zitten. Mischien zijn er nog wel geintereseerden?

Geplaatst:
Die front flippers zie ik wel zitten. Mischien zijn er nog wel geintereseerden?

Deze aktie loopt ook nog een paar dagen,

Vor einigen Tagen ist hier im Forum die Idee entstanden, eine Sammelbestllung bei Schnitzer anzufragen. Ich habe angeboten, die Abwicklung durchzuführen. Ich verdiene dabei NICHTS.

So, habe mit Schnitzer gesprochen. Für eine begrenzte Aktion von 5 paar Front Flipper bieten Sie uns bis zum 14.02. folgende Tarife an:

Für 4-Zylinder: 228,80 Euro

Für 6-Zylinder: 248,80 Euro

Für M-R/QP: 278,80 Euro

Die Preise entsprechen einem Rabatt von 20% für 4- und 6-Zylinder sowie 15% für M-Roadster und -QP.

Zur Abwicklung:

Ihr schickt mir eine PN mit Eurer verbindlichen Bestellung und Eurer Postanschrift. Dann erhaltet Ihr meine Kontoverbindung und überweist mir den Betrag. Nach Eingang aller Beträge gebe ich die Bestellung raus und Ihr bekommt dann von Schnitzer direkt ein Päckchen und eine ordentliche Rechnung.

Geplaatst:

Voor die prijzen en misschien nog een tikkie goedkoper kan ik ze ook krijgen ;)

Huub, heb je trouwens de :lmao: voorbumper al gekocht :lmao: Op de gewone bumpers vind ik de flippers lang niet zo mooi als bij de :lmao:

groet,

Pierre

Geplaatst:

Huub, heb je trouwens de :lmao: voorbumper al gekocht :lmao: Op de gewone bumpers vind ik de flippers lang niet zo mooi als bij de :lmao:

groet,

Pierre

Geplaatst:

AC-Schnitzer gezien maar verkochten geen goed.. Hun z3 met v8 stond er

wel apart bakkie!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen