Ga naar inhoud

Autorai 2005


dylotic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sinds ik naar Essen ga, vind ik de RAI altijd tegenvallen. Je mag vaak niet in auto's zitten en ik mis de tuners :lol:

Dit jaar ga ik voor het 1st sinds jaren eens NIET naar de RAI :(

Link naar reactie
Ben dit jaar weer naar Brussel geweest, is veel gemoedelijker (minder druk) en ook veel meer auto's open, bijvoorbeeld ff in de 645i cabrio gezeten en de Merdeces SL :D

Hoop wel dat je een dikke scheet in die SL hebt gelaten :D

Link naar reactie
Ben dit jaar weer naar Brussel geweest, is veel gemoedelijker (minder druk) en ook veel meer auto's open, bijvoorbeeld ff in de 645i cabrio gezeten en de Merdeces SL :blush:

Hoop wel dat je een dikke scheet in die SL hebt gelaten :D

Het verschil met de "normale" Mecedes stank ruik je toch niet.

SL: "Scheisse Langweilig". Oftwel [Huub] : Scheit vervelend.:blink:

Of Piérre moest even daarvoor een groot stuk "echte limburgse boeren uien vla" naar

binnen hebben gewerkt... :D

[met twee bolletjes biologische knoflook en olijven].

Link naar reactie

Beste stank heb ik meestal na een avondje stappen met heeeeel veeeel bier en dan een grote friet speciaal/oorlog/bickysaus of shoarma.

Trouwens die SLK viel me vies tegen, wat een grote hard plastik afdekkap voor het ingeklapte dak.

Ik blijf bij de slogan: Als ik Mercedes wil rijden roep ik een taxi :D

Link naar reactie
Die front flippers zie ik wel zitten. Mischien zijn er nog wel geintereseerden?

Deze aktie loopt ook nog een paar dagen,

Vor einigen Tagen ist hier im Forum die Idee entstanden, eine Sammelbestllung bei Schnitzer anzufragen. Ich habe angeboten, die Abwicklung durchzuführen. Ich verdiene dabei NICHTS.

So, habe mit Schnitzer gesprochen. Für eine begrenzte Aktion von 5 paar Front Flipper bieten Sie uns bis zum 14.02. folgende Tarife an:

Für 4-Zylinder: 228,80 Euro

Für 6-Zylinder: 248,80 Euro

Für M-R/QP: 278,80 Euro

Die Preise entsprechen einem Rabatt von 20% für 4- und 6-Zylinder sowie 15% für M-Roadster und -QP.

Zur Abwicklung:

Ihr schickt mir eine PN mit Eurer verbindlichen Bestellung und Eurer Postanschrift. Dann erhaltet Ihr meine Kontoverbindung und überweist mir den Betrag. Nach Eingang aller Beträge gebe ich die Bestellung raus und Ihr bekommt dann von Schnitzer direkt ein Päckchen und eine ordentliche Rechnung.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.