Ga naar inhoud

Gevraagd: rolbeugels

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zoek dus rolbeugels voor mijn auto, ik weet dat ze niet echt bedoeld zijn voor de mijne uit 1996. Dus ik zoek eigenlijk rolbeugels + hulp met het inbouwen van de rolbeugels en daarnaast is een windscherm en perspenning ook wel welkom! Het liefst wil ik de originele van BMW, maar de chromen vind ik ook mooi. Ik kan er niet zo heel veel voor neerleggen maar als er een interessant aanbod is kan ik erover nadenken.

Gr, jonny

bmwz3windschotnet.jpg

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Kijk ook eens in Het grote Rolbeugel topic, daar staat ook veel info.

Zelf heb ik ook een '96 Z3 en ben ik van plan deze set rolbeugels in te bouwen, zou heel makkelijk moeten zijn. Hier past ook het originele windscherm overheen als ik het goed heb.

Mocht iemand deze set voor een scherpe prijs aan kunnen bieden dan heb ik ook zeker interesse!

17390551.jpg

Geplaatst:
Kijk ook eens in Het grote Rolbeugel topic, daar staat ook veel info.

:thumbup: Zo is dat! Een beetje respect voor Sledge's werk (dattie 's-nachts om half twee op het forum heeft gezet :thumbup: ).

Geplaatst:
Mocht iemand deze set voor een scherpe prijs aan kunnen bieden dan heb ik ook zeker interesse!

Hij staat op ebay of het een scherpe prijs is geen idee.

Kwam deze shop tegen.

Grtz Ron.

Geplaatst:

Die shop weet wel van prijzen :) en dan komen er ook nog verzendkosten overheen,volgens mij denken ze dat als je een Z rijd, dat er dan een geldboom in je tuin staat. :schater:

Geplaatst:

@Ron, die op ebay heb ik ook gezien, is de zelfde prijs als in NL bij Auto Bartho Braat. Heb gister helaas een bieding verloren op zo'n set voor +/- de helft van dat bedrag (was te laat..). In ieder geval bedankt voor het mee zoeken :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen